الیور زیپس، مدیرعامل BMW این اظهارات را در یک رویداد تامین کنندگان خودرو بوش بیان کرد. رویترز گزارش شده است. به گفته رئیس این برند که اضافه کرد این بخش “هسته اصلی کسب و کار شما در آینده خواهد بود.”
این با رویکرد مرسدس بنز متفاوت است، که در اوایل سال جاری اعلام کرد که 75 درصد از سرمایه گذاری خود را بر روی وسایل نقلیه بزرگتر و گران تر متمرکز خواهد کرد. رقیب آلمانی BMW به طور کامل بخش پایین بازار و خودروهای کامپکت را رها نمی کند، اما پس از اینکه خودروساز اعتراف کرد که ممکن است با استراتژی خودروهای جمع و جور خود بیش از حد جاه طلب بوده باشد، عقب نشینی می کند.
با این حال، ساخت وسایل نقلیه الکتریکی کوچکتر با چالش هایی همراه است. میزان بردی که یک خودروی برقی ارائه میدهد هنوز برای بسیاری از مشتریان مهم است زیرا زیرساخت شارژ در بسیاری از مناطق وجود ندارد. خودروهای کوچکتر فضای کمی برای باتریهای بزرگ و سنگین دارند و پیچیدگیهای طراحی و بستهبندی را بیشتر میکنند. با کارآمدتر شدن باتری ها (کوچکتر، متراکم تر و سبک تر شدن باتری ها) و بهبود وضعیت شارژ، طراحی و ساخت مدل های برقی و وسایل نقلیه جمع و جور پایین تر آسان تر می شود.
خودروسازان در حال تلاش برای ساخت خودروهای الکتریکی در آینده هستند. این انتقال در حال حاضر در حال انجام است و برنامه های مختلفی برای تکمیل آن در حال ظهور است. ب ام و اخیراً گفته است که حرکت آن به سمت خودروهای الکتریکی باعث نمی شود که «بخش پایین بازار» را رها کند.
63 عکس ها