بیش از 100 اتومبیل در دنور به دلیل اولین برف تصادف کردند، جاده ها مسدود شدند

تصادفات در خیابان ششم مجزا نبودند. مطابق با را شرکت هواشناسی، یخبندان جاده ها باعث چندین تصادف دیگر در داخل شهر شد. تصادفات چند وسیله نقلیه در جاهای دیگر گزارش شده است که باعث بسته شدن رمپ بین ایالتی 25 شمالی به بزرگراه 36 ایالات متحده و بخشی از بلوار سنترال پارک شد.

در کلرادو فصل برف است. اداره پلیس دنور در پستی در شبکه های اجتماعی اعلام کرد که متأسفانه اولین برف در دنور فاجعه بار بود و باعث انباشته شدن خودروها شد.

پلیس دنور قبلاً هشدار تصادف را در شهر اعلام کرده است و به رانندگان درگیر یادآوری می کند که فقط در صورت مجروح شدن یا ناشناخته بودن مصدومیت، درخواست کمک کنند. خرابه خیابان ها را مسدود کرده است. اموال شهری، وسایل نقلیه یا پرسنل درگیر هستند. راننده درگیر تحت تأثیر مواد مخدر یا الکل است. یا راننده ای مدرک بیمه یا گواهینامه رانندگی را ارائه ندهد.



منبع

پلیس دنور در یکی دیگر از پست‌های رسانه‌های اجتماعی اعلام کرد که طوفان برفی بدترین چیزی نبوده که تاکنون دیده‌اند. با این حال، توانست جاده ها را در سراسر منطقه متروی دنور صاف کند. پلیس به رانندگان توصیه می کند با توجه به آب و هوا و ترافیک سنگین ناشی از انباشته شدن انبوه، سرعت خود را کاهش داده و زمان بیشتری را برای سفر در نظر بگیرند.

پلیس توییت کرد:

به گفته پلیس، حدود 100 راننده در تصادف شدید خودرو ناشی از لغزش جاده ها به دلیل اولین برف درگیر شدند که باعث شد منطقه مترو دنور در طول شب 2 تا 5 اینچ برف باریده باشد.

وسایل نقلیه غیرقابل استفاده یا وسایل نقلیه ای که رانندگان به بیمارستان منتقل شده اند به لات C در Empower Field کشیده می شوند. ماموران در حال کار هستند تا مسیری را برای خروج سایر رانندگان درگیر ایجاد کنند. ما از صبر همه قدردانی می کنیم.

انباشته شدن در خیابان ششم باعث بسته شدن جاده در مسیرهای شرق و غرب در خیابان N. کالامات به بلوار فدرال N. شد.