بیش از 30 خودرو در کالیفرنیا از زباله های جاده لاستیک های پنچر می کنند



بدترین اتفاقی که می تواند در رفت و آمد صبحگاهی شما بیفتد چیست؟ یک تصادف؟ ترافیک سنگین؟ سوخت کم؟ دیر دویدن؟ ظاهراً برای بیش از 30 مسافر در یک بزرگراه کالیفرنیا – همه در یک زمان – یک لاستیک پنچر خواهد بود.

همانطور که توسط اخبار شاهدان عینیخودروها در امتداد بزرگراه 405 در نزدیکی Mulholland Drive در لس آنجلس متوقف شده بودند. همه آن‌ها لاستیک‌های پنچر شده‌اند و حداقل 36 وسیله نقلیه در کنار جاده احتمالاً لوازم یدکی (یا کیت تعمیر لاستیک‌شان) را بیرون می‌آورند. در نتیجه این حادثه هیچ مصدومی گزارش نشده است.

طبق گفته گشت بزرگراه کالیفرنیا، این تصادفات به دلیل “احتمالاً یک جعبه میخ یا تعدادی بلوک چوبی از کامیون سقوط کرده است.” مقامات معتقدند که این کار عمدی به نظر نمی رسد. با این حال، چندین نفر در بخش نظرات این ویدیو چیز دیگری فکر می کردند.

ظاهراً یکی از اظهارنظرهای یک تکنسین سابق لاستیک، لحظه‌ای را به یاد می‌آورد که سرپرستش به او دستور داده چند میخ بگیرد و از پنجره به بیرون پرتاب کند. او سپس به مردم هشدار داد که بسیاری از کسب و کارهای نادرست در آنجا وجود دارد.

نظر دیگری اشاره می‌کند که سایت‌های ساختمانی اغلب میخ‌ها و پیچ‌هایی در خیابان دارند که باید یک شکل مشابه از خطر برای کاربران جاده باشد. یک نفر هم گفت ممکن است کشنده باشد که ما کاملا با آن موافقیم.

این که آیا این حادثه عمدی بوده یا نه، این به گشت بزرگراه کالیفرنیا بستگی دارد تا بفهمد. نیازی به گفتن نیست، بگذارید این یادآوری باشد که کاربران بزرگراه باید همیشه مراقب زباله‌ها باشند، زیرا این زباله‌ها خطری بالقوه برای خودروها و سرنشینان آن‌ها هستند – بدتر از آن برای موتورسیکلت‌ها. در سرعت بزرگراه، تصادفات ناشی از آن می تواند کشنده باشد، که در صورت اثبات عمدی بودن این حادثه، ماهیت جنایی را بالاتر می برد.



منبع