بی ام و سری 8 کوپه و کابریو حذف می شوند، گرن کوپه برقی در راه است: گزارش

سری 8 کاملاً به میراث باقی مانده از E31 افسانه ای عمل نکرده است و شما می توانید بلافاصله با سرمایه گذاری اندکی که BMW با Life Cycle Impulse این محصول در اوایل سال جاری انجام داده است، آن را مشاهده کنید. منطقی نیست که پول کلان را برای محصولی خرج کنید که حجم فروش کافی برای تضمین سرمایه گذاری ایجاد نمی کند. یکی دیگر از نمونه های مرتبط و جدیدتر Z4 است زیرا رودستر ملایم ترین فیس لیفت را دریافت کرد.

سری 8 بعدی گرن کوپه با نام رمز G77 می تواند منحصراً به شکل الکتریکی عرضه شود. ب ام و قصد دارد تولید خود را در سال 2026 آغاز کند و به پلت فرم CLAR مبتنی بر دیفرانسیل عقب که در مدل فعلی با موتور ICE استفاده می شود، پایبند بماند. علیرغم اینکه رقم 8 را در نام خود دارد، این سدان متحرک نقش پر کردن شکاف بین i5 سال آینده و i7 را که قبلاً معرفی شده بود، ایفا خواهد کرد.

اگرچه BMW در حال کار بر روی یک پلت فرم الکتریکی اختصاصی با نام “Neue Klasse” است، اما منابع نزدیک به خودروساز مونیخی معتقدند که ممکن است برای ساخت سری 8 با معماری NE خیلی زود باشد. به عنوان تازه‌تر، اولین مدل‌های سخت‌افزاری کاملاً جدید از سال 2025 با یک سدان و یک SUV در بخش سری 3 وارد بازار می‌شوند.

BMW 8er Spruce Coupe 2022

چندین سال همپوشانی برای پلتفرم Neue Klasse و CLAR وجود خواهد داشت تا اینکه BMW در نهایت پلتفرم دوم را کنار بگذارد. فروش سری 8 فقط با نیروی برق از سال 2026 نشان دهنده یک حرکت جسورانه است، زیرا بسیاری از مردم هنوز آماده تغییر به سمت خودروهای الکتریکی نیستند. مقامات بلندپایه این شرکت بارها گفته اند که از بین رفتن ICE نباید عجله کرد زیرا زیرساخت ها برای حمله الکتریکی آماده نیستند.



منبع

23 عکس ها

در حالی که شایعه شده است که کانورتیبل با سقف نرم در سال 2025 رونمایی می شود، سری 8 می تواند نسل سوم را نیز ببیند. دوستان ما در BMWBLOG در اختیار داشته باشید، خط مدل زنده خواهد ماند، اما به شکل ساده شده. اعتقاد بر این است که کوپه و کابریو به سمت بازنشستگی پیش می روند و تنها گرن کوپه باقی مانده است. جالب اینجاست که ظاهراً عملی ترین سبک بدنه این سه نفر موتورهای بنزینی و دیزلی خود را از دست می دهد.