بی ام و می گوید برای یک تور M5 در نوربرگ رینگ باید چشمانمان را ببندیم

18 عکس ها

M5 سدان بعدی با نام رمز G90 قبلاً در حال آزمایش در نوربرگ رینگ دیده شده است، بنابراین فقط زمان زیادی است که مدل بدنه کاربردی تر به جهنم سبز برسد. اعتقاد بر این است که این واگن دارای نام رمز G99 است و در اواخر سال 2024 یا چند ماه پس از سدان وارد تولید می شود. هر دو از یک V8 هیبریدی پلاگین استفاده می کنند که از XM اقتباس شده است، که در سال آینده لیبل قرمز خروجی ترکیبی 738 اسب بخار و 1000 نیوتن متر (737 پوند فوت) را ارائه خواهد کرد.



منبع

فرانک ون میل گفت که M Touring برای آمریکای شمالی به عنوان پاسخی به درخواست‌های بیشتر و بیشتر فروشندگان و مشتریان برای یک واگن با کارایی بالا ارائه می‌شود. با توجه به اینکه سری 3 و سری 5 فعلی به صورت انحصاری به عنوان سدان در ایالات متحده فروخته می شوند، استایل بدنه خود نفس تازه ای خواهد بود: “ما به حرف های فروشندگان و مشتریانمان گوش دادیم و آنها بیشتر و بیشتر می آیند و درخواست می کنند. یک تور. بنابراین، ما آن را در نظر می گیریم.”

عکس های جاسوسی BMW M5

در مصاحبه با CarBuzz آخر هفته گذشته در آفریقای جنوبی در جریان M Fest که در پیست جایزه بزرگ کیالامی در ژوهانسبورگ برگزار شد، از مدیر اجرایی BMW M درباره بازگشت احتمالی M5 Touring سوال شد. تصادفاً یک E34 بنفش در بیرون ساختمان ایستاده بود، یکی از تنها 891 واحدی که تا به حال ساخته شده است: “ما خواهیم دید. چشمانتان را باز نگه دارید و اگر چیزی شبیه به آن را دیدید. [E34 M5 Touring] در نوربرگ رینگ، ما این کار را انجام خواهیم داد.”