بی ام و می گوید که نگه داشتن خودروی قدیمی شما بهتر از خریدن یک خودروی جدید است

20 عکس ها

درنای همچنین گفت – و این چیزی است که ما نیز به درستی می دانیم – که صنعت خودرو نمی تواند همه را به حمل و نقل عمومی یا خدمات اشتراک خودرو منتقل کند. یا به عبارت دیگر، هنوز بازار بزرگی برای وسایل نقلیه شخصی وجود دارد و بعید است که این وضعیت به این زودی ها تغییر کند.



منبع BMW مجموعه بسیار بزرگی دارد که شامل مدل هایی می شود که با نیازهای مختلف مطابقت دارند – خواه خودروهای اسپرت، شاسی بلندهای خانوادگی یا سدان های لوکس. با به‌روزرسانی‌های مداوم سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، خودروساز همیشه محدوده خود را تازه و رقابتی نگه می‌دارد، که اساساً به این معنی است که همیشه یک BMW جدید خوب وجود دارد که می‌توانید بخرید، البته تا زمانی که آماده باشید بهای آن را بپردازید. اما به نظر می رسد، این شرکت نمی خواهد شما به هر قیمتی یک خودروی جدید بخرید – این برای محیط زیست خیلی خوب نیست.

BMW M3 Compact (E36)

این مطمئناً در یک نگاه شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد، اما این ایده مستقیماً از یکی از مدیران شرکت می‌آید. مونیکا درنای، رئیس بخش پایداری بی‌ام‌و اخیراً در لندن در مورد اینکه چگونه صنعت خودرو می‌تواند اثرات زیست‌محیطی و ضایعات آن را کاهش دهد، صحبت کرد. ایده Dernai این است که وسایل نقلیه‌ای را که در حال حاضر مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما در حال قدیمی‌تر شدن هستند، با به روز رسانی به‌جای برداشتن خودرو از طبقه نمایشگاه، تازه و مدرن نگه دارد.