بی ام و M2 2023 قبل از معرفی رسمی در 11 اکتبر منتشر شد


ماه آینده آغاز پایانی برای خودروهای BMW M خواهد بود که صرفاً با موتورهای احتراقی کار می‌کنند، زیرا M2 جدید (G87) آخرین مدل از بخش عملکرد خواهد بود که برقی‌سازی را کنار می‌گذارد. این کوپه اسپرت که در ماه‌های اخیر به‌طور گسترده مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود، در یک پیش‌نمایش رسمی جدید بازگشته است که نسخه‌ای رده بالا با قطعات M Performance را به تصویر می‌کشد. به روز رسانی های قابل توجه شامل بال عقب، سر اگزوز نصب شده در مرکز و چرخ های 1000M برنزی است.

دوستان ما در BMWBLOG با اقتدار خوب، اولین نمایش جهانی برای 11 اکتبر (12 اکتبر در اروپا) قبل از عرضه به بازار در سال 2023 قفل شده است. این کوپه اسپرت تنها در مکزیک در کارخانه بی‌ام‌و در سن لوئیس پوتوسی مونتاژ می‌شود و اولین تحویل مشتریان برای بهار آینده برنامه‌ریزی شده است. باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این شایعات در مورد M2 مجهز به xDrive منتشر خواهند شد، بنابراین فعلاً فقط یک سیستم دیفرانسیل عقب ارائه خواهد شد.

M2 بعدی با ترکیب موتور و گیربکس M4 با یک خودروی کوچکتر و در نتیجه سبک تر، رویایی برای علاقه مندان خواهد بود. نیازی به گفتن نیست که به اندازه برادر بزرگترش قدرتمند نخواهد بود، بنابراین به دنبال جایی در محدوده 450 اسب بخار باشید تا از پا گذاشتن روی انگشتان پای M4 جلوگیری کنید. یک CS و/یا CSL بالقوه می‌تواند قدرت اولیه را افزایش دهد، اما انتظار نمی‌رود مشتقات داغ‌تر تا اواسط دهه جاری وارد بازار شوند.

تصاویر تیزر به تغییرات طراحی متعددی نسبت به مدل‌های M240i و مدل‌های کوپه سری 2 کمتر اشاره کرده‌اند که واضح‌ترین آنها ورودی‌های هوای مربعی شکل است. این خودرو همچنین دارای یک جلوپنجره کلیوی تازه با نوارهای افقی همراه با ارتقاهای معمولی است که از یک خودروی پرچرب M4 انتظار دارید: گلگیرهای گشاد شده، ارتفاع کمتر سواری، مسیرهای عریض تر و اگزوز چهارگانه.

کوپه استاندارد سری 2 قبلاً برای مدل سال 2023 به iDrive 8 تغییر مکان داده است و نمونه های اولیه ارائه شده توسط BMW برای تست درایوهای اولیه با خبرنگاران از سیستم اطلاعات سرگرمی جدیدتری برخوردار بودند. ما شنیده ایم که رنگ بدنه جدیدی برای انتخاب وجود خواهد داشت – Zandvoort Blue – به همراه حداقل سه رنگ دیگر: مشکی یاقوت کبود، خاکستری بروکلین و قرمز تورنتو.

M2 به زودی توسط یک خودروی دیگر با موتور S58 تا پایان سال دنبال خواهد شد زیرا BMW در حال کار بر روی 3.0 CSL است. این در اصل یک M4 CSL با بدنه‌ای با طعم قدیمی، گیربکس دستی، RWD و قدرت بیشتر خواهد بود – همه اینها با قیمت شایعه‌ای 750000 یورویی هستند.



منبع