بی ام و X6 M فیس لیفت با حداقل تغییر ظاهر در نوربرگ رینگ

بی ام و دیگر زمان خود را برای استتار X6 M به روز شده در طول تست های پیش تولید خود تلف نمی کند. مطمئناً، هنوز مقداری مبدل نمای جلوی آن را پوشانده است، اما تقریباً کل وسیله نقلیه اکنون برای آخرین دور ارزیابی‌ها که در نوربرگ رینگ برگزار شد، بدون کامو است. هیچ تغییر بزرگی در طراحی وجود ندارد، اگرچه چند نکته وجود دارد که ارزش صحبت کردن را دارد.

معرفی X6 M فیس لیفت شده نباید از هم اکنون دور باشد. بسته به تاریخ دقیق عرضه، به عنوان مدل 2023 یا 2024 به فروش می رسد.

تا آنجا که به موتور مربوط می شود، ما انتظار نداریم که تغییرات بزرگی در آسیاب V8 زیر کاپوت داشته باشد. این بدان معناست که X6 M به موتور 4.4 لیتری خود ادامه خواهد داد و آن را به یکی از قدرتمندترین SUV های جهان با قدرت 600 اسب بخار (447 کیلووات) در فرم استاندارد و 617 اسب بخار (460 کیلووات) در لباس رقابت تبدیل می کند.

ما نتوانستیم نگاهی اجمالی به فضای داخلی این نمونه اولیه داشته باشیم، اما به نظر می رسد که استتار روی داشبورد وجود دارد. این می‌تواند نشانه‌ای از این باشد که این شاسی‌بلند عملکردی جدیدترین راه‌اندازی سرگرمی بی‌ام‌و را با نمایشگر منحنی منفرد که از آخرین نرم‌افزار iDrive 8 این شرکت استفاده می‌کند، دریافت خواهد کرد. حداقل تجدید نظرهای دیگر در داخل کابین نیز محتمل است.

عکس های جاسوسی فیس لیفت BMW X6 M از نوربرگ رینگ

بدیهی است که بزرگترین تغییرات در قسمت جلویی خواهد بود، جایی که این نمونه اولیه آبی دارای فویل استتاری است که سپر، چراغ‌های جلو، جلوپنجره و بخش‌هایی از کاپوت را می‌پوشاند. احتمالاً برجسته ترین اصلاحات، چراغ های جلوی باریک تر جدید و طراحی مشبک کلیوی بین آنها خواهد بود. در زیر، سپر مجهز به دهانه های پایین تر اصلاح شده است که در مقایسه با مدل فعلی بسیار باریک تر به نظر می رسد.



منبع

قسمت عقب تقریباً عاری از هرگونه استتار است، به جز نوار مشکی که نشان BMW را در وسط می پوشاند. به نظر می رسد که این شرکت طراحی در پشت را لمس نخواهد کرد زیرا دیفیوزر، آرایش اگزوز چهارگانه و چراغ های جلو همگی شبیه به X6 M هستند که هنوز در فروش هستند. با این حال، نصب مجموعه ای از چراغ های عقب با اندازه مشابه با طراحی کمی متفاوت برای BMW کار سختی نخواهد بود، بنابراین در این مرحله نمی توان چیزی را تایید کرد.