ب ام و سری 2 ارتقاء 414 اسب بخاری را از AC Schnitzer دریافت می کند

29 عکس ها

بررسی کنید جست و خیز درباره ماشین ها پادکست برای بحث های سرگرم کننده BMW و موارد دیگر.

اگر تصمیم بگیرید که منتظر M2 باشید، احتمالاً کمی قدرت بیشتری برای بازی خواهید داشت. انتظار می‌رود که این موتور از موتور توربوشارژ دوقلو M4 استفاده کند، هرچند که در همسایگی 450 اسب بخار (336 کیلووات) تنظیم شده است. M2 همچنین با گیربکس شش سرعته دستی در دسترس خواهد بود، در حالی که سایر مدل های سری 2 فقط اتوماتیک هستند.



منبع

با این حال، ممکن است یک سال طول بکشد تا اولین M2 به دست مشتریان برسد. با قدرت 414 اسب بخار و سیستم تعلیق بهینه‌سازی شده، پیشنهاد AC Schnitzer نباید از سطح عملکرد M2 فاصله زیادی داشته باشد، و این چیزی است که خریداران می‌توانند در حال حاضر به آن بپردازند.

در همین حال، نسل فعلی سری 2 در حال حاضر در دسترس است. این خودرو سال گذشته با پیشرانه M240i xDrive با قدرت 382 اسب بخار (285 کیلووات) از موتور 3.0 لیتری 6 خطی توربوشارژ خود رونمایی کرد. AC Schnitzer را وارد کنید، که اخیراً با لیستی از ارتقاء قدرت، هندلینگ و زیبایی شناسی وارد رسانه های اجتماعی شده است. زیر کاپوت با لحنی ملایم شروع به کار می کند که بدون نیاز به تغییر سخت افزاری، قدرت موتور را به 414 اسب بخار (309 کیلووات) افزایش می دهد. اگزوز ارتقا یافته به لذت شنیداری شش دیگ بسیار محبوب BMW می افزاید.