ب ام و M2 جدید با قطعات پرفورمنس M در نمایشگاه خودرو اسن رونمایی شد

M2 مجهز به دستی تنها به 4.1 ثانیه زمان نیاز دارد تا به سرعت 60 مایل در ساعت (96 کیلومتر در ساعت) برسد که با خودکار به 3.9 ثانیه کاهش می یابد. حداکثر سرعت M2 155 مایل در ساعت (250 کیلومتر در ساعت) است، در حالی که بسته M Driver می تواند آن را به 177 مایل در ساعت (284 کیلومتر در ساعت) برساند.

24 عکس ها

در داخل، BMW M2 را با فضای داخلی کربن و آلکانتارا، زیر دستی آلکانترا و زانوبند آلکانترا ارائه می دهد. کابین همچنین دارای نمایشگر خمیده خودروساز است که BMW آن را با کنترل‌ها، نمایشگرها و پیکربندی‌های خاص M مجهز کرده است و M Setup به رانندگان اجازه می‌دهد تا تجربه رانندگی خود را مطابق میل خود تنظیم کنند.

BMW m2 2023 در آوریل سال آینده در ایالات متحده به فروش می رسد. این خودرو از 63194 دلار شروع می شود (همه قیمت ها شامل هزینه 995 دلاری مقصد می شود) و خودروساز مجموعه ای از قطعات M Performance را ارائه می دهد. گران ترین M3 می تواند به بیش از 77000 دلار برسد.

BMW یک M2 کاملاً جدید دارد و شما می توانید پس از فروش آن را ارتقا دهید. این خودروساز کوپه را با قطعات M Performance نصب شده برای اولین بار در نمایشگاه خودروی اسن در آلمان امسال به نمایش می گذارد.

در خارج، M2 با اتصالات پلاستیکی تقویت شده با فیبر کربن در دسترس است. ارتقاء رکاب های جلو و جانبی “تأثیر مثبتی” بر آیرودینامیک کوپه دارد. از دیگر ویژگی های M Performance می توان به اسپویلر عقب و دیفیوزر عقب اشاره کرد. همچنین یک اگزوز تیتانیومی موجود است که 17.6 پوند (8 کیلوگرم) صرفه جویی می کند و نوت اگزوز موتور را تغییر می دهد.