ب ام و X5 2024 به روز شده در مدل جدید M60i

نسل فعلی BMW X5 در اواخر سال 2018 به تولید رسید و هنوز هم تا حد زیادی بدون تغییر به فروش می رسد. با این حال، یک تجدید اساسی برای سال آینده برنامه ریزی شده است و ما یک ویدیوی جدید داریم که نشان می دهد این شاسی بلند بزرگ از یک حامل خودرو تخلیه می شود. در حالی که نمونه اولیه هنوز استتار شده است، این فیلم دستگاه را از همه زوایا نشان می دهد و نشان می دهد که یک پیشرانه جدید در زیر کاپوت دارد.

عکس های جاسوسی BMW X5 M60i

جالب اینجاست که انتظار می رود X5 M بدون کمک الکتریکی در قسمت موتور حمل شود. این بدان معناست که موتور 4.4 لیتری V8 به احتمال زیاد به همان قدرت 617 اسب بخار (560 کیلووات) در تریم Competition ادامه خواهد داد. ما نمی‌دانیم که خانواده X5 تازه‌شده چه زمانی معرفی می‌شود، اما احتمالاً قبل از ورود به بازار ایالات متحده برای مدل سال 2024، ابتدا در اروپا در دسترس خواهد بود.

این شاسی‌بلند گرم جدید که در زیر X5 M کامل قرار گرفته است، با به اشتراک گذاشتن پیشرانه خود با X7 M60i جدید، از موتور S68 BMW بهره می‌برد. این یک موتور 4.4 لیتری دو توربوشارژ V8 است که در این اپلیکیشن از یک سیستم هیبریدی ملایم 48 ولتی پشتیبانی می شود. یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و یک سیستم چهارچرخ محرک xDrive 530 اسب بخار قدرت (389 کیلووات) و 553 پوند فوت (750 نیوتن متر) گشتاور را به هر چهار چرخ منتقل می کند.



منبع

اگر دقت کنید، مطمئناً اگزوزهای کرومی چهارگانه در پشت و آینه های جانبی به سبک M را متوجه خواهید شد. این دو ویژگی طراحی یک هدیه است که این X5 از مدل M60i آینده است که جایگزین M50i فعلی در X5 فعلی خواهد شد. در حالی که اطلاعات پیرامون آن هنوز رسمی نیست، ما ایده بسیار خوبی از آنچه در زیر کاپوت پنهان شده است داریم.

به لطف طراحی جلوپنجره جدید و چراغ‌های باریک‌تر X5 2024، می‌توانید X5 تازه‌شده را از مدل پیش از فیس لیفت تشخیص دهید. تغییر شکل سپرها و ورودی‌های هوا، و همچنین تغییرات دیگری – احتمالاً شامل طراحی چرخ‌های جدید – نیز بخشی از استایل جدید X5 خواهند بود. فضای داخلی نیز دست نخورده باقی نخواهد ماند و بزرگترین تغییری که انتظار داریم شاهد آن باشیم، جدیدترین سیستم اطلاعات سرگرمی شرکت با نمایشگر منحنی و نرم افزار iDrive 8 است.