تاتا تیاگو EV یک خودروی الکتریکی 10000 دلاری برای عموم مردم است

محدوده نسبتاً زیاد بین شارژها با توجه به اندازه باتری ها به لطف یک موتور الکتریکی سنکرون آهنربای دائم کوچک که چرخ های جلو را تامین می کند امکان پذیر است. اوج خروجی 74 اسب بخار (55 کیلووات) و 84 پوند فوت (114 نیوتن متر) گشتاور فوری تولید می کند. هیچ اطلاعاتی در مورد سرعت 0-60 مایل در ساعت (0-96 کیلومتر در ساعت) وجود ندارد، اگرچه تاتا می گوید تیاگو EV در کمتر از 6 ثانیه به سرعت 37 مایل در ساعت (60 کیلومتر در ساعت) می رسد.

مشتریان هندی که مایل به پرداخت هزینه اضافی برای باتری بزرگتر هستند، می توانند مدل های XT، XZ+، XZ+ Tech LUX را که به طور استاندارد به باتری ۲۴ کیلووات ساعتی مجهز شده اند، دریافت کنند. با آن، برد بین دو شارژ به 194 مایل (315 کیلومتر) افزایش می یابد. تریم‌های XZ+ و XZ Tech LUX با شارژ داخلی 3.3 AC یا 7.2 کیلووات AC ارائه می‌شوند. تاتا اطلاعاتی درباره گزینه‌های شارژ سریع تیاگو EV ارائه نمی‌کند، اگرچه می‌گوید این دریچه الکتریکی می‌تواند در حدود 30 دقیقه حدود 68 مایل (110 کیلومتر) برد داشته باشد.

10 عکس ها

تاتا زمانی ارزان‌ترین خودروی جدید را برای فروش داشت و این خودروساز هندی اکنون با عرضه احتمالاً مقرون‌به‌صرفه‌ترین خودروی برقی جهان به این سنت ادامه می‌دهد. Tiago EV به طور خاص برای بازار هند طراحی شده است و محدوده مناسبی را با قیمت حدود 10000 دلار با نرخ ارز فعلی ارائه می دهد. به زودی به جزئیات قیمت خواهیم رسید، اما ابتدا اجازه دهید بیشتر در مورد مشخصات خودرو صحبت کنیم.

تاتا تیاگو EV

تیاگو EV یک هاچ بک کوچک بدون آلایندگی است که با دو بسته باتری موجود به فروش می رسد. XE نسخه پایه با پکیج باتری 19.2 کیلووات ساعتی است که – به لطف برق موثر و وزن کم خودرو – می تواند تا 155 مایل (250 کیلومتر) را با یک بار شارژ که توسط چرخه رانندگی اصلاح شده هندی (MIDC) اندازه گیری می شود، طی کند. ).