تبدیل کامیون های زمینی از بیرون ناهموار، در داخل لوکس است



کامیون‌های زمینی برای مقابله با ناهموارترین زمین‌ها و خودکفایی برای روزها در بیابان طراحی شده‌اند. اینها ماشین های سختی هستند و 27 North Ascender A30 دقیقاً همین است. با این حال، وارد فضای داخلی کمپر سفارشی شوید و فضای نشیمن باشکوه و مجلل مملو از فناوری مدرن و ویژگی‌های به خوبی فکر شده را خواهید دید.

نقطه کانونی اصلی کمپر آشپزخانه است که دارای درب و کشوهای کابینت گردویی است. همچنین دارای یک کانتر کوارتز سفارشی است. اجاق القایی با راندمان بالا آن بالای یک اجاق مایکروویو/همرفت یکپارچه قرار می گیرد. در طرف مقابل با پنجره یک سینک مسکونی با یک شیر آب هوشمند و یکی از دو تلویزیون – دیگری در اتاق خواب است. مصرف آب را کنترل می‌کند و می‌تواند در صورت استفاده بیش از حد، هشدار ارسال کند، که استفاده هوشمندانه از این فناوری است.

غذاخوری که می‌تواند تا پنج بزرگسال را در خود جای دهد، در پشت کمپر قرار دارد. میز و نیمکت می تواند به خم دوم تبدیل شود که تشکی به ضخامت شش اینچ دارد. حمام مرطوب همچنین دارای یک کانتر کوارتز است که زیر یک آینه هوشمند قرار می گیرد و دوش به اندازه کافی برای دو نفر بزرگ است. این کمپر دارای یک مخزن آب شیرین 150 گالن، یک مخزن آب خاکستری 50 گالن و یک مخزن آب سیاه 25 گالن است.

قسمت اتاق خواب در جلو و بالای کابین کامیون قرار دارد که یک فورد F-550 تغییر یافته و اصلاح شده است. دارای یک تخت کینگ با تشک مموری فوم است که با پنجره های لیمویی رنگی، چراغ مطالعه و پریزها احاطه شده است. مدل‌های آینده دارای فضای بیشتری برای سر هستند که تخت را پایین می‌آورند و سقف را بالا می‌برند.

زیبایی ناهموار کامیون چیزی فراتر از نمایش است. فورد دارای یک جلوپنجره ارتقا یافته برای محافظت از رادیاتور، با محافظت اضافی برای سایر قطعات مکانیکی است. این پیکاپ همچنین دارای سطوح کناری ثابت و میله های راکر است. ورود به کمپر دکل بزرگ نیازمند مراحل تاشو الکترونیکی است که با شروع حرکت کامیون به طور خودکار جمع می شوند.

دکل ناهموار Ascender A30 North’s 27 نشان می دهد که به راحتی می توان یک فضای نشیمن لوکس را در یک بسته قدرتمند و با ظاهری سخت پنهان کرد. فضای داخلی بسیار زیبا است، فضای کافی برای دو نفر یا بیشتر دارد و مملو از تکنولوژی فوق العاده است.



منبع