تحویل Pininfarina Battista در ایالات متحده با دو مدل سفارشی آغاز می شود

Automobili Pininfarina تنها 150 سوپراسپرت باتیستا تولید خواهد کرد که تولید آن در تابستان آغاز شد. ما این فرصت را داشتیم که در سال 2021 رانندگی کنیم، و شما می توانید اولین بررسی درایو را در اینجا بررسی کنید.



منبع

در داخل، چرم دباغی داخلی فاقد هرگونه کروم است. صندلی‌های چرمی قرمز دارای دوخت و دوخت مشکی با کنتراست هستند. Pininfarina همچنین از روتختی مشکی در کنسول وسط و درج درب استفاده می کند. طبق درخواست مشتری، ماشین حتی با یک کلید سفارشی همراه است.

به گفته این شرکت، نسخه Anniversario به 14 صنعتگر و 1340 ساعت برای تکمیل نیاز دارد. باتیستای معمولی 10 صنعتگر دارد که آن را تولید می کنند که برای ساخت آن به 1250 ساعت زمان نیاز دارد. ماشین قبل از اتمام از 14 ایستگاه حرکت کرد. Pininfarina نسخه Anniversario را اواخر این ماه به مالک آمریکایی خود تحویل خواهد داد.

اولین باتیستا که وارد ایالات متحده شد کاملاً سفارشی است. مشتری ساحل غربی تم نقره ای و فیبر کربنی با جزئیات آلومینیوم قرمز را انتخاب کرد. این خودرو دارای کالیپرهای ترمز قرمز و حلقه‌های قفل مرکزی است که چرخ‌های مشکی براق خودرو را تحسین می‌کند. EV همچنین با پکیج Carbon Accent ارائه می شود.

این سفر طولانی برای پینین فارینا باتیستا به جاده های ایالات متحده بوده است. این شرکت اولین خودرو را به عنوان یک کانسپت در سال 2018 معرفی کرد و امروز اعلام کرد که اولین خودروهای مقصد مشتریان آمریکایی را در این ماه تحویل خواهد داد.

این هایپرکار برقی 1900 اسب بخار (1417 کیلووات) و 1696 پوند فوت (2300 نیوتن متر) گشتاور دارد. دارای چهار موتور الکتریکی و باتری 120 کیلووات ساعتی ریماک است. این خودرو می تواند در کمتر از دو ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت (96 کیلومتر در ساعت) برسد.

پینین فارینا باتیستا دومین Battista که به ایالات متحده می آید یکی از مدل های Anniversario است – یکی از پنج مدل. همه به مشتریان آمریکایی فروخته شد و ساخت این خودرو نسبت به باتیستای استاندارد به زمان بیشتری نیاز دارد.