تریلر جدید Jayco North Point آشپزخانه بسیار چشمگیری دارد


در موتورخانه یا حتی تریلر مسافرتی به دنبال چه چیزی هستید؟ فضای زیادی؟ قطعا. مواد با کیفیت بالا؟ اگر بودجه اجازه می دهد، چرا که نه. یک آشپزخانه عالی؟ قطعا.

اگر شما هم مانند ما هستید که از چیدمان عالی آشپزخانه قدردانی می کنیم، پس باید تریلر North Point Jayco را ببینید. یوتیوبر Josh the RV Nerd در Bish’s RV ما را به گشت و گذار در داخل این تریلر مسافرتی عظیم و در عین حال شیک می برد تا ببینیم یک خانه چرخ دار 100000 دلاری در کابین چگونه به نظر می رسد. برای کسی که زمان زیادی را صرف تهیه غذا برای خانواده می کند، من این چیدمان آشپزخانه را بسیار دوست دارم.

پلان طبقه تریلر مسافرتی Jayco North Point

من دوست دارم که چگونه بین فضای نشیمن و آشپزخانه در این RV عظیم تمایز وجود دارد. دومی کمی مرتفع است و تقسیم بندی ناشی از قرار دادن صندلی ها و میز ناهارخوری را تقویت می کند. پلان طبقه بالا یک پیش نمایش را به شما ارائه می دهد، اما ویدیوی بالای این صفحه نگاهی عمیق را نشان می دهد.

یخچال احتمالاً نگین تاج این آشپزخانه است. این یک اینورتر 1800W 21 cu است. یخچال مسکونی فوتی با چهار درب، مطابقت کامل با مایکروویو 30 اینچی خانگی و اجاق گاز 24 اینچی Insignia با مشعل خروجی 12000 BTU. حتی میز آشپزخانه در کنار استفاده هوشمندانه از فضاهای ذخیره سازی و مناطق قابل گسترش، درجه یک است.

یکی دیگر از مواردی که ما در مورد این چیدمان آشپزخانه دوست داریم این است که اگر از وسایلی مانند غذاساز یا حتی قهوه ساز استفاده می کنید، پریزهای برق در جایی قرار می گیرند که می خواهید. در نزدیکی سینک، اجاق گاز و میز نیز پنجره هایی وجود دارد که باید بسیار زیبا باشند تا در حین انجام کارهای خانه احساس کنید در گوشه ای گیر نکرده اید.

ویژگی های چشمگیر دیگری از تریلر مسافرتی Jayco North Point وجود دارد که قیمت اولیه آن 106500 دلار است. ما می دانیم که این پول زیادی است، اما با توجه به آنچه که می تواند ارائه دهد، این باید پولی باشد که به خوبی برای یک خانه روی چرخ خرج شود.



منبع