تریلر فیلم بیوپیک لامبورگینی 350 GT، Miura و Countach را به نمایش می گذارد

صرف نظر از نحوه بحث، لامبورگینی با آوردن ماشین تورینگ بزرگ خود به بازار پاسخ داد. در این تریلر رونمایی از 350 GT در نمایشگاه ژنو به نمایش گذاشته شده است.

ظاهرا داستان واقعی کمی متفاوت است. بر اساس بیوگرافی ها، لامبورگینی از یکی از فراری های خود به انزو شکایت کرده است که او با اظهار نظر تراکتور پاسخ داده است.

در این فیلم فرانک گریلو در نقش فروچیو لامبورگینی بازی می کند. با قضاوت بر اساس تریلر، فیلم نگاهی اجمالی به زندگی اولیه او و یافتن موفقیت در تولید تجهیزات کشاورزی مانند تراکتور دارد. این باعث شد لامبورگینی پول زیادی به دست آورد و او مقداری از آن را برای خرید خودروهای اسپورت آن دوران استفاده کرد.

بخش عجیب و غریبی از تریلر لامبورگینی را در یک کانتاچ آبی رنگ در حال مسابقه انزو با فراری موندیال قرمز نشان می دهد. باورش سخت است که چنین اتفاقی در زندگی واقعی رخ داده باشد. زمانی که فراری موندیال را در سال 1980 عرضه کرد، انزو در دهه 80 بود. او در سال 1988 در سن 90 سالگی درگذشت.

گابریل برن نقش انزو فراری را ایفا می کند. بخشی از تریلر نشان می دهد که لامبورگینی با فراری ملاقات می کند و پیشنهاد همکاری بین شرکت هایشان را می دهد. انزو شوت می‌کند: «به تراکتورهایت برگرد».

همانطور که از عنوان پیداست، Lamborghini: The Man Behind The Legend یک فیلم بیوگرافی در مورد صنعتگر معروف ایتالیایی و تاسیس شرکت ابرخودروی او است. تریلر فیلم هم اکنون در دسترس است (در بالا). این فیلم در 18 نوامبر اکران می شود، به این معنی که باید منتظر بمانیم تا ببینیم فیلم چگونه این داستان معروف خودرو را روایت می کند.

به علاوه، Mondial دارای یک موتور V8 است، در مقابل V12 در Countach. این دو مدلی نبودند که با هم رقابت کنند. 512 یا جدیدتر تستاروسا مقایسه بهتری با خودروی نمادین لامبورگینی بود.

اگر Lamborghini: The Man Behind The Legend برای شما جذاب به نظر نمی رسد، یکی دیگر از فیلم های بیوگرافی خودرویی ایتالیایی در دست ساخت است. فیلم ماشین فراری داستان انزو را روایت می کند و تا حدی در مورد مسابقه Mille Miglia در سال 1957 است. آدام درایور نقش شخصیت اصلی را بازی می کند و مایکل مان کارگردانی می کند. به دنبال نمایش فیلم در سال 2023 باشید.



منبع

در اواخر تریلر، لامبورگینی جلوی میورا را روی یک دستمال ترسیم می کند. عکس بعدی ماشین را در جاده نشان می دهد.