تریلر Ford Bronco ساخته شده توسط Roush Mechanic برای نجات خارج از جاده آماده است

2023 Ford Bronco Heritage Edition

30 عکس ها

برخی از طرفداران مشتاق فورد برانکو هنوز منتظر تحویل SUV جدید خود هستند. این فرد خاص در آریزونا آن مشکل را ندارد. در واقع، او تصمیم گرفت یک Bronco جدید را از وسط نصف کند تا یک تریلر مطابق سفارشی برای خود بسازد دیگر برونکو. با این حال، نامه های نفرت انگیز ارسال نکنید. این پروژه پیشینه بسیار جالبی دارد که شامل تست های آفرود رویش، فورد و هاردکور است.

دارین همچنین ابزارهای زیادی دارد که در مسیرهای پیاده‌روی بیرون می‌آیند، بسیار زیاد هستند که در پشت Bronco چهار دری او جای می‌گیرند. بنابراین او با فورد تماس گرفت تا در مورد تهیه یک وسیله نقلیه آزمایشی محکوم به فنا برای یک پروژه تریلر منظم ببیند. او یک مدل دو در می‌خواست، زیرا پنل‌های یک چهارم عقب تا جلوی چرخ‌های عقب امتداد می‌یابند و آن را به یک کاندید عالی برای تبدیل تریلر تبدیل می‌کند. فورد پاسخ داد و دیرن روی چیزی که ما معتقدیم اولین تریلر نسل شش برونکو در جهان است کار کرد.

برای شروع، اهداکننده Bronco برای این تریلر یکی است که هیچ کس نمی تواند آن را بخرد. این یک خودروی آزمایشی پیش تولید دو در بود که برای حیاط قراضه طراحی شده بود، جایی که تقریباً تمام این ماشین‌ها به آنجا ختم می‌شوند. دانشمند دیوانه پشت ساخت تریلر، دارین است که برای رویش در میدان های آزمایشی فورد آریزونا کار می کند. او مدت‌ها قبل از اینکه 6G Bronco عمومی شود، درگیر بوده است، رانندگی می‌کند و در حین آزمایش ماشین‌ها را آچار می‌کشد. به طور خاص، او با تمام خودروهای آزمایشی به خارج از جاده می رود و یک برانکو برای خودش به عنوان وسیله نقلیه پشتیبانی دارد.