تریلر Need For Speed ​​Unbound بازی مسابقه ای را با استعداد در کتاب کمیک نشان می دهد

بدیهی است که جلوه‌های بصری برای واقع‌گرایی واقعی تصویربرداری نمی‌کنند، اما همچنان یک بازی با عملکرد بالا برای کنسول‌های نسل فعلی است. محیط جهان باز رزولوشن 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه را ارائه می دهد که IGN می گوید کنترل بهتری برای وسایل نقلیه در بازی ارائه می دهد. وقتی صحبت از وسایل نقلیه شد، ما لیستی از خودروهایی که در آن ظاهر می شوند نداریم NFS Unbound اما تریلر چند مدل را نشان می دهد. نیسان 240SX نسبتاً برجسته است، و ما نگاهی اجمالی به لامبورگینی هوراکان، C8 شورلت کوروت، نیسان GT-R، پورشه 911 داریم و مرسدس 190E کلاسیک را از دست نمی دهیم.



منبع

این تریلر یک بازی بسیار هنرمندانه را نشان می دهد که گرافیک تیز را با سایه های سلولی و جلوه های کمیک بوک که هنگام رانندگی ظاهر می شوند، ترکیب می کند. برای مثال، وقتی دکمه نیتروژن را می‌زنید، بال‌های نئونی نمایان می‌شوند. رگه های رنگی از چرخ ها و چراغ ها هنگام حرکت شلیک می کنند. دود لاستیک به صورت ابرهای رنگی موزون به تصویر کشیده می شود. و شخصیت ها به نظر می رسند که از صفحات یک کتاب کمیک پریده اند. این است بسیار تقریباً با هر بازی مسابقه ای دیگری که اکنون موجود است متفاوت است. یا هر چیزی در خاطرات اخیر برای آن موضوع.

پس از دو سال توسعه، آخرین قسط در ماندگار است نیاز به سرعت فرنچایز بازی های ویدیویی تقریباً به اینجا رسیده است. تریلر ویدیویی کوتاهی برای Need For Speed ​​Unbound اخیراً حذف شده است، و به نظر می رسد این بازی با هر چیزی که قبلاً در دنیای مسابقات دیجیتال دیده بودیم، متفاوت است.

اینجا چیز بدی نیست. ژانر مسابقه ای مملو از انواع عناوین است و همین نگاه اول نشان می دهد Need For Speed ​​Unbound در تلاش برای ایجاد چیزی منحصر به فرد است. مطابق با IGN، این اکشن در شهر خیالی Lakeshore اتفاق می افتد و تمرکز زیادی روی مسابقات خیابانی دارد و به ریشه های فرنچایز بازمی گردد. Criterion به عنوان توسعه‌دهنده اصلی عنوان عمل می‌کند و بازگشت شرکت را به آن نشان می‌دهد نیاز به سرعت برای اولین بار در نزدیک به یک دهه.

به دنبال محتوای بازی بیشتر در دنیای خودرو هستید؟ بررسی کنید جست و خیز درباره ماشین ها پادکست، در زیر موجود است.

اولین بار در سال 2020 گزارشی از این بازی ارائه کردیم و اکنون تقریباً انتظار به پایان رسیده است. قرار است در 2 دسامبر برای پلی استیشن 5، مایکروسافت سری X/S و رایانه شخصی عرضه شود.