تست اسپید اسکودا کامیک فیس لیفت در حین یدک کشی تریلر

بعداً، شرکت Scoutline با ظاهر ناهموار را اضافه کرد. تنظیمات مکانیکی نداشت. استایل اصلاح شده شامل قوس‌های چرخ‌های سیاه و لهجه‌های نقره‌ای برای نمای بیرونی بود. در داخل، روکش پارچه ای ThermoFlux وجود داشت.



منبع

هیچ عکسی از کابین کامیق وجود ندارد. ما در آنجا انتظار تغییرات اساسی را نداریم. مدل فعلی با یک دسته ابزار دیجیتال 10.25 اینچی و یک صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی به بزرگی 9.2 اینچ در دسترس است. این کراس اوور کوچک 14.1 فوت مکعب (400 لیتر) فضای بار با صندلی‌های عقب بالا یا 49.2 فوت مکعب (1395 لیتر) با صندلی‌های پایین ارائه می‌کند.

پس از عرضه Kamiq استاندارد، اشکودا تریم لوکس تر مونت کارلو را اضافه کرد. این تغییرات شامل چراغ‌های جلو و عقب تمام ال‌ای‌دی، سانروف پانوراما، صندلی‌های اسپرت با قابلیت تنظیم ارتفاع و دوخت‌های قرمز رنگ در کابین بود. به صورت استاندارد با چرخ های 17 اینچی با گزینه ای برای طراحی 18 اینچی عرضه شد.

Skoda Kamiq در سال 2019 به عنوان کراس اوور کامپکت این برند معرفی شد. اکنون زمان آن است که مدل به روز شود. این عکس های جاسوسی وسیله نقلیه به روز شده را هنگام یدک کشی یک تریلر کوچک می گیرند.

در مقایسه با Kamiq فعلی، نسخه رفرش شده دارای تغییرات کوچکی در طراحی است. پایین فاسیای تحتانی اصلاح شده اکنون به جای دو شکاف فعلی، سه دهانه دارد. در بالای آن، ورودی بزرگتر رگه های کوچکی در لبه های بیرونی ایجاد می کند. جلوپنجره اصلی و چراغ های اسپلیت هیچ تغییر واضحی ندارند.