تست اسپید پورشه تایکان به عنوان مدل GT ممکن

پورشه به تدریج در حال بهبود تایکان بوده است. به روز رسانی نرم افزاری برای مدل های 2020 تا 2022 و استاندارد در 2023 افزایش قابل توجهی را در محدوده ارائه می دهد. به عنوان مثال، برآورد EPA برای Taycan Turbo Cross Turismo به 233 مایل از 204 مایل قبلی بهبود یافته است.



منبع

14 عکس ها

تغییرات نشان می دهد که این یک تایکان پست تر است، اما هویت دقیق هنوز یک راز است. در حالی که انواع زیادی از EV در حال حاضر موجود است، پورشه هنوز یک نسخه کامل GT را ارائه نکرده است.

از کنار، می توانید ببینید که این وسیله نقلیه دارای رول کیج برجسته و صندلی مسابقه ای در کابین است. پورشه اغلب این قطعات ایمنی را در هنگام آزمایش روی خودروها نصب می کند اما برای نسخه تولیدی آن ها را حذف می کند.

عکس های جاسوسی Porsche Taycan Possible GT

این گالری جدید از تصاویر جاسوسی نشان می دهد که نسخه جدیدی از پورشه تایکان در راه است. با توجه به ظاهری که قابل مشاهده است، این ممکن است یک نسخه اسپرت GT از سدان الکتریکی باشد.

این تایکان دارای یک شکاف در زیر دهانه بینی است. نوار سیاه عناصر گسترده تری را در هر لبه بیرونی پنهان می کند. به نظر می رسد که ممکن است یک کانارد زیر چراغ های جلو وجود داشته باشد. یک سنسور بزرگ در سقف بالای شیشه جلو قرار دارد.