تست تایر میشلین Pilot Sport 4S را با لاستیک های تمام فصل و برفی مقایسه می کند

عجیب است، حتی اگر لاستیک های برفی کندترین زمان دور را ارائه می دهند، بنسون می گوید که آنها برای پرتاب کردن ماشین در یک مسیر خشک بسیار سرگرم کننده هستند. X-Ice یک تجربه بسیار پیشرو و قابل کنترل را برای به پهلو شدن ارائه می دهد، اگرچه معمولاً با دریفت کردن هر گوشه در یک مسابقه برنده نمی شوید.

ما به جاناتان بنسون حرفه ای تست لاستیک روی می آوریم تا در مورد آن اطلاعاتی داشته باشیم. این بار با مقایسه مستقیم تایرهای میشلن در هر شرایطی مواجه می شویم. لاستیک محبوب Pilot Sport 4S، تایر اختصاصی با عملکرد فوق‌العاده بالا در این گروه است که تایرهای تمام فصل AllSeason 4 و CrossClimate و تایر مخصوص برفی X-Ice به آن ملحق شده‌اند. یک تسلا به عنوان وسیله نقلیه آزمایشی در مکان‌های مختلف عمل می‌کند و در هر آب و هوایی که راننده با آن مواجه می‌شود، یک مقایسه سیب به سیب مناسب ارائه می‌دهد.

این یک نگاه جالب به لاستیک ها برای رانندگان در مناطقی است که برف معمولی نیست، یا کسانی که فقط یک ست را برای همه موقعیت ها می خواهند. بنسون در این ویدئو و در وب سایت خود به آدرس tire-reviews.com بینش قابل توجهی بیشتری در مورد این تست ارائه می دهد.



منبع

این نکته قابل توجه است زیرا CrossClimate در جاده های خیس و خشک نیز عملکرد تحسین برانگیزی دارد. این تایر به اندازه AllSeason 4 دقیق نیست، اما از نظر زمان دور، در هر دو شرایط مرطوب و خشک فقط کمی کندتر است. AllSeason 4 در واقع در ترمز خیس 4S را شکست می دهد، اما نمی توان منکر برتری Pilot Sport برای گرفتن و کنترل در سایر معیارها شد.

تا به حال باید بدانید که لاستیک های مخصوص زمستانی در برف بهتر از لاستیک های تابستانی هستند. همچنین باید بدانید که لاستیک های زمستانی معمولاً در برف عملکرد بهتری نسبت به لاستیک های تمام فصل دارند. با توجه به اینکه زمستان امسال در بسیاری از نقاط جهان زود می آید، مطمئناً داشتن کشش در جاده های برفی مهم است. اما لاستیک های برفی در جاده های خیس و خشک چگونه هستند؟

جای تعجب نیست که Pilot Sport 4S تابستانی در خشکی بهترین و در برف بدترین است. برعکس، X-Ice در خشکی بدترین و در برف بهترین است. لاستیک های تمام فصل حد وسط را حفظ می کنند، اما داده های خام واقعاً داستان را نشان نمی دهند. در تست برف، بنسون با AllSeason 4 و CrossClimate تحت تأثیر قرار گرفت و خاطرنشان کرد که AllSeason 4 هنوز در همه موقعیت‌ها دامنه وسیعی از چسبندگی دارد، البته نه به اندازه CrossClimate. از نظر زمان دور، X-Ice بیش از دو برابر سریعتر از 4S است، اما تنها چند ثانیه سریعتر از CrossClimate در تمام فصل است.