تست جاسوسی جیپ انتقام جو با موتور احتراق داخلی

در مورد خودروی برقی، جیپ جزئیات تنظیمات پیشرانه Avenger 2023 را ارائه کرده است. این موتور توسط یک موتور با قدرت 154 اسب بخار (115 کیلووات) و 191 پوند فوت (260 نیوتن متر) گشتاور نیرو می گیرد.

جیپ هیچ جزئیاتی در مورد Avenger غیر برقی فاش نکرد. در واقع، این خودروساز تنها یک بار در بیانیه مطبوعاتی نسبتا طولانی Stellantis به در دسترس بودن آن اشاره کرد. تنها چیزی که می دانیم این است که فقط در ایتالیا و اسپانیا موجود است و پیش رزرو هم اکنون تا پایان این ماه برای علاقه مندان باز است.

در نمایشگاه خودروی پاریس ماه گذشته، جیپ به طور کامل Avenger را معرفی کرد. این جیپ که قرار است در اروپا، ژاپن، کره جنوبی و سایر بازارهای خارج از ایالات متحده به فروش برسد، اولین جیپ تمام الکتریکی است که راه را برای ورود این خودروساز به عصر EV هموار می کند. با این حال، این مدل منحصراً الکتریکی نیست.

گفته می شود که نسخه 1 جیپ انتقام جوی 2023 که در اعماق بیانیه مطبوعاتی خود قرار دارد، با موتور بنزینی توربوشارژ نیز عرضه می شود. این اولین باری است که ما Avenger را با موتور احتراق داخلی می‌بینیم که این اولین عکس‌های جاسوسی است. والتر ویر.

کوچکتر از Jeep Renegade، Avenger مجهز به ICE دقیقاً با مدل های تمام برقی تفاوتی ندارد، به جز دو مورد: نشان “e” روی جلوپنجره ندارد و دارای یک اگزوز. واحد آزمایش جاسوسی همچنین دارای برچسب زرد رنگی نیست که معمولاً در نمونه‌های اولیه مجهز به موتور الکتریکی دیده می‌شود.

عکس های جاسوسی ICE Avenger Jeep Avenger