تست زمستانی آئودی A6 E-Tron 2024 با چراغ های تولید

عکس جاسوسی جدید آئودی A6 E-Tron 2024

این خودروی الکتریکی با استفاده از معماری پریمیوم پلتفرم الکتریکی (PPE) احتمالاً برخی از اجزای خود را با پورشه ماکان الکتریکی آینده مشترک خواهد داشت که توسط همان پلتفرم پشتیبانی می‌شود. ما اطلاعات زیادی در مورد پیشرانه A6 نداریم، اگرچه این کانسپت دارای سیستم دو موتوره با خروجی سیستم 470 اسب بخار (350 کیلووات) و 590 پوند فوت (800 نیوتن متر) بود. این خودروی مفهومی قادر بود در کمتر از 4 ثانیه به سرعت 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) از حالت سکون برسد.

با این حال، خریداران بالقوه خودروهای برقی بیشتر به محدوده A6 E-Tron علاقه مند خواهند شد و این مفهومی چیزهای زیادی برای ارائه داشت. با یک بسته باتری 100 کیلووات ساعتی که در کف نصب شده بود، برد تخمینی آن در رژیم WLTP بیش از 435 مایل (700 کیلومتر) بود. یک شارژ سریع چشمگیر تا 270 کیلووات می تواند آب کافی را برای 186 مایل (300 کیلومتر) دیگر در حدود 10 دقیقه فراهم کند. اگر مشخصات نسخه تولیدی مشابه با کانسپت باشد، با یک رقیب جدی در بخش پریمیوم روبرو خواهیم بود.



منبع

نمای جانبی A6 E-Tron ما را به شدت به یاد تسلا مدل 3 می اندازد، اگرچه خودروی الکتریکی آلمانی کمی بزرگتر خواهد بود. در پشت، چراغ ها دارای طراحی با عناصر LED جداگانه در گلگیرها و درب صندوق عقب هستند. سیگنال عطف می تواند متحرک باشد، اما در حال حاضر نمی توانیم آن را تأیید کنیم. به طور کلی، این نمونه اولیه شباهت زیادی به کانسپت A6 E-Tron دارد که از آنجایی که خودروی نمایشی ماشین زیبایی بود، چیز خوبی است.

فصل آزمایشات زمستانی در صنعت خودرو در حال انجام است و بسیاری از خودروسازان در حال حاضر در مناطق شمالی اروپا هستند تا محصولات آینده خود را در شرایط زمستانی ارزیابی کنند. این روش تست به ویژه برای وسایل نقلیه الکتریکی جدید بسیار ارزشمند است زیرا به دلیل ماهیت منبع انرژی خود به توجه بیشتری نیاز دارند. آئودی در حال حاضر A6 E-Tron را با استتار کامل بدنه به اسکاندیناوی می برد، اما جزئیات جالبی وجود دارد که در حال حاضر قابل مشاهده است.

15 عکس ها

این نمونه اولیه دارای چراغ های تولیدی در هر چهار گوشه است. خودروی برقی اینگولشتات به دو ردیف چراغ در جلو مجهز خواهد شد که روند محبوبیت خود را در صنعت ادامه می دهد. تا آنجا که می توانیم بگوییم، ردیف بالا به عنوان چراغ های روشنایی در روز و سیگنال های جانبی عمل می کند، در حالی که ردیف پایین نور اصلی را در خود جای می دهد. یک جلوپنجره بسته بین دسته‌ها قرار دارد و یک جلوپنجره ذوزنقه‌ای کوچک در بخش پایینی سپر وجود دارد.