تست کن بلاک آئودی اسپرت کواترو 730 اسب بخاری خود را در ویلو اسپرینگز ببینید


فقط در صورتی که عنوان فرعی ما را در بالا از دست دادید، این در واقع یک است المثنی، کپی دقیق از آئودی اسپرت کواترو افسانه ای. تنها 214 خودروی اصلی در آن روز ساخته شد و همه آنها برای استفاده در خیابان طراحی نشده بودند. به سادگی یک اسپرت کواترو قدیمی را برای ساختن یک هیولا لاستیک AWD نمی خرید، بنابراین کن بلاک بهترین کار بعدی را انجام داد. او یک ماکت خرید.

در این مثال، این یک کپی از LCE Performance است که تقریباً به همان روشی که اسپرت کواترو اصلی ساخته شده بود – با استفاده از نیمه جلوی یک سدان قدیمی آئودی 80 و قسمت عقب کواترو کلاسیک ساخته شده است. ممکن است قبلاً این ماشین را دیده باشید که رنگ قرمز به تن کرده و نامش را می زند توربو هیولا. در مراقبت از بلاک، رنگ قرمز با سفید عوض شده است، اما هنوز هم یک جانور تقویت شده است.

OG Sport Quattro با یک موتور 2.1 لیتری توربوشارژ خطی پنج عرضه شد که 302 اسب بخار قدرت دارد. این خودرو دارای یک آسیاب 2.5 لیتری فرانکشتاین است که از آئودی A6 TDI تهیه شده است که از انتهای پایین اتوبوس دیزلی فولکس واگن استفاده می کند. قسمت بالایی از سرسیلندر 20 سوپاپ اصلاح‌شده آئودی S2 استفاده می‌کند و با تقویت توربوشارژر، حدود 730 اسب‌بخار به لاستیک‌ها می‌رسد. البته این سیستم چهار چرخ متحرک است و یک گیربکس شش سرعته قدرت را مدیریت می کند.

بلاک در واقع سال گذشته از آئودی لذت‌بخش رونمایی کرد، اما ویدیویی که در اینجا ارائه می‌شود، اولین سفر واقعی او در ماشین است. با قضاوت بر اساس لبخند او پس از چند انفجار سریع در پیست ویلو اسپرینگز، می‌توان گفت که او واقعاً موستانگ Hoonicorn را از دست نداده است. وقتی جلسه تست به «بالکن» می‌رود، لبخندهای بیشتری وجود دارد، جایی که شکل هشت‌ها، دونات‌ها و برخی فعالیت‌های درست از بین بردن لاستیک‌ها در دستور کار روز هستند. اما همه چیز سرگرم کننده و بازی نیست، زیرا یک مشکل آشکار در دیفرانسیل جلو خود را نشان داد. با این حال، این مانع از آن نشد که بلاک کل منطقه را با دود لاستیک مه آلود کند.

ما دقیقا نمی دانیم که چه چیزی برای کپی اسپرت کواترو در نظر گرفته شده است، اما نسبتاً مطمئن هستیم که دوباره آن را خواهیم دید. بلاک اشاره کرد که این اولین خودرو در سری جدیدی از ماشین‌هایی است که قصد دارد با آن‌ها خوش بگذراند و رنگ مشکی مشخص خود را با سفید عوض کرده است. ما می دانیم که بلاک با یک آئودی برقی ساخته شده به نام S1 Hoonitron به بازی های بد Gymkhana خود باز می گردد. شاید این شوالیه سفید قبل از شروع دونات های آرام، یک ورودی پنج سیلندر پر سر و صدا ایجاد کند.

اطلاعات بیشتری در مورد S1 Hoonitron الکتریکی Block’s دریافت کنید جست و خیز درباره ماشین ها پادکست، در زیر موجود است.



منبع