تسلا مدل 3 تنظیم شده توسط منهارت، سیستم تعلیق کاهش یافته، اسپلیتر جدید

در حالی که Manhart فضای داخلی مینیمالیستی مدل 3 را ارتقا نداده است، متخصص در صورت درخواست، ارتقاء کابین را ارائه می دهد. این شرکت همچنین می تواند سیستم ترمز را برای عملکرد بهتر تغییر دهد. این مدل دارای شیشه‌های عقب رنگی برای پیتزا بیشتر است.

بسیاری از به روز رسانی های Manhart برای سایر مدل ها و مدل ها اغلب شامل افزایش عملکرد عظیم برای پیشرانه است. ماشین‌های آن اغلب اسب بخار بیشتری نسبت به نوع استوک تولید می‌کنند، اما انجام این سطح از تیونینگ با خودروهای برقی سخت‌تر است، زیرا خودروسازان نرم‌افزار ماشین را از هک و سرهم‌بندی قفل می‌کنند. ارتقای تسلا مدل 3 منهارت به خودروی برقی جلوه بصری متوسطی می‌دهد حتی اگر پیشرانه ثابت بماند. این یکی از راه های متمایز شدن در ایستگاه شارژ است.



منبع

Manhart اغلب دوست دارد تا چیزها را تا حد زیادی تنظیم کند، اما با تسلا مدل 3 رویکرد محتاطانه ای را در پیش گرفته است. متخصص تیونینگ پس از فروش به سدان برقی تغییراتی مختصر داده است و با چند ترفند حضور بصری آن را افزایش داده است.

بزرگترین تعلیق جدید است. Manhart TM3 510 فنرهای کاهش دهنده را از H&R دریافت می کند و این سدان را به زمین نزدیک می کند. رینگ های جدید Manhart Barracuda با اندازه 21 اینچ به حضور بصری آن افزوده است. آنها به رنگ خاکستری پلاتینی ساخته شده اند، اما مشتریان می توانند رنگ لبه دلخواه خود را انتخاب کنند. لاستیک های 235/30R21 دور چرخ ها می پیچند.