تسلا مدل S Plaid با بوگاتی چیرون در مسابقات درگ نزدیک مبارزه می کند


امروزه خودرویی مانند بوگاتی شیرون وجود ندارد. این گران، قدرتمند و کمیاب است و بهترین موتور احتراق داخلی را نشان می دهد. یک ویدیوی جدید DragTimes YouTube، بوگاتی را در جای خود قرار می دهد، زیرا با تسلا مدل S Plaid قدرتمند مسابقه می دهد.

موتور 8.0 لیتری چهار توربوشارژ W16 بوگاتی را تامین می کند که 1500 اسب بخار قدرت (1118 کیلووات) و 1180 پوند فوت (1600 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. این خودرو دارای سیستم چهار چرخ متحرک است و از طریق یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه، نیرو را به چرخ ها می رساند.

تسلا مدل S Plaid با راه اندازی سه موتوره خود با قدرت 1020 اسب بخار (760 کیلووات) به هر چهار چرخ نیرو می دهد. تسلا نیز حدود 500 پوند (226 کیلوگرم) از بوگاتی سنگین‌تر است، اما این وزن در نتایج نشان داده نمی‌شود.

هیچ‌کدام از ماشین‌ها، دیگری را از آب بیرون نمی‌آورند، زیرا تجارت دو در پنج مسابقه پیروز می‌شود. در اولین مورد، تسلا پرتاب ستاره‌ای داشت و بوگاتی به کندی از خط شروع خارج شد. Chiron فاصله را کم کرد اما نتوانست آن را قبل از پایان در جایگاه دوم ببندد. Chiron در مسابقه دوم شروع بهتری داشت که به آن اجازه داد پیروز شود و تسلا را در آینه عقب نگه داشت.

سومین و آخرین مسابقه از حفاری منجر به کسب دومین برد تسلا شد. مدل S سریعتر از خط راه اندازی شد و بوگاتی را مجبور کرد تا به خوبی بازی کند.

دو مسابقه آخر، مسابقات رولینگ هستند، که کمی به بوگاتی کمک می کند، اما برای کسب هر پیروزی کافی نیست. در هر دو مسابقه، شیرون شکست خورد، اما در مسابقه دوم بسیار نزدیک به پیروزی بود و تنها با نیمی از طول ماشین شکست خورد. موتور احتراق داخلی نمی تواند سه موتور الکتریکی را شکست دهد.

بوگاتی شیرون یک شگفتی مهندسی است، نمونه ای بکر از توانایی موتور احتراق داخلی. تسلا مدل S نشان دهنده آینده است و توانست از Chiron بهتر عمل کند. با این حال، اکنون که ریماک و بوگاتی با یکدیگر همکاری کرده‌اند، امیدواریم این برند سفارشی فرانسوی، خودروی برقی پرقدرت خود را در حال توسعه داشته باشد، زیرا مایلیم شاهد یک مسابقه مجدد باشیم.



منبع