تشخیص خرابی آیفون اپل هشدار را در ترن هوایی فعال می کند

از سوی دیگر، خوب، حداقل ما می دانیم که کار می کند – درست مانند آنچه این یوتیوبرها قبلاً با تصادف با یک ماشین قدیمی این را ثابت کرده اند.



منبع 3 عکس ها

می‌توانید از طریق ویدیوی WSJ به تماس 911 گوش دهید و پیام زیر هفت بار در طول تماس تکرار شده است.

صاحب این آیفون دچار سانحه شدید رانندگی شده و به گوشی خود پاسخ نمی دهد.

مجله گزارش می دهد که وایت در حال سوار شدن به ترن هوایی بود که آیفون او که در داخل بسته بندی فننی اش محفوظ بود، به طور خودکار 911 را شماره گیری کرد و فکر می کرد صاحبش در حال تصادف با ماشین است. مرکز ارتباطات شهرستان وارن تماس اضطراری را با یک پیام صوتی خودکار از تلفن وایت دریافت کرد.

با این اتفاق، به نظر می رسد اپل باید مقداری کالیبره انجام دهد تا تلفن ها و آخرین اپل واچ بتوانند تصادفات اتومبیل را از ترن هوایی متمایز کنند.

اپل اخیراً با انتشار سری جدیدی از مدل‌های آیفون و واچ خبرساز شده است. همچنین با جدیدترین سیستم‌عامل‌ها برای دستگاه‌های جدید و قدیمی عرضه شد که از نظر فناوری جدیدترین‌های کوپرتینویی را ارائه می‌کنند. برای دارندگان خودرو و رانندگان، جدیدترین دستگاه‌های اپل چیزی بیشتر ارائه می‌دهند، چیزی که به ایمنی مرتبط است.

بر اساس گزارشی که توسط روزنامه وال استریت، ویژگی جدید تشخیص تصادف نیز می تواند با سواری با ترن هوایی فعال شود. یک حادثه در اوهایو این موضوع را با یک آیفون 14 پرو دو روزه متعلق به سارا وایت ثبت کرده است.

معرفی ویژگی جدید تشخیص تصادف اپل، که به طور خودکار به مخاطبین و سرویس های اضطراری اطلاع می دهد اگر دستگاه ها تشخیص دادند که کاربر در یک تصادف شدید خودرو قرار گرفته است. همانطور که مشخص است، خرابی ها تنها مواردی نیستند که این ویژگی را فعال می کنند.