تصویر تیزر BMW XM 2023 از مشبک روشن کلیوی شاسی بلند نشان می دهد

BMW این پیشرانه را با یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته ZF جفت خواهد کرد. راه اندازی هیبریدی باید بین 30 تا 50 مایل برد تمام الکتریکی ارائه دهد. ب‌ام‌و حتی می‌تواند یک نسخه پایه کم‌قدرت ارائه دهد که یک سیستم هیبریدی شش سیلندر را در زیر کاپوت قرار می‌دهد. کمک به هندلینگ فرمان محور عقب است که اولین مورد برای یک محصول M است. تا 2.5 درجه فرمان را ارائه می دهد و فقط با سرعت کمتر از 25 مایل در ساعت (40 کیلومتر در ساعت) یا بالاتر از 100 مایل در ساعت (160 کیلومتر در ساعت) در دسترس است. چرخ‌های 23 اینچی این شاسی‌بلند، قابلیت فرمان عقب خودروی شاسی‌بلند را محدود می‌کند.



منبع نمونه اولیه BMW XM 2023

35 عکس ها

در حالی که BMW قصد دارد تولید را قبل از پایان سال آغاز کند، اما تا اوایل سال 2023 در نمایشگاه ها ظاهر نمی شود. ما نمی دانیم BMW چه برنامه ای برای چرخه عمر XM دارد، اما می دانیم که این خودروساز قصد دارد تولید را متوقف کند. تولید در نوامبر 2027. مشخص نیست چه چیزی جایگزین آن می شود یا اصلاً جایگزینی وجود خواهد داشت. ب‌ام‌و 50 سالگی بخش عملکرد M خود را در سال 2022 جشن می‌گیرد و این دومین مدلی است که تا کنون توسط این برند تولید شده است.

بی‌ام‌و در حال حاضر این مدل را در وب‌سایت مصرف‌کننده خود به نمایش گذاشته است و عناصر باریک چراغ‌های روشنایی در روز و جلوپنجره کلیوی روشن را به نمایش می‌گذارد. تصویر تیزر تنها، بقیه XM را در سایه می‌پوشاند و جزئیات ظاهری ظریف‌تر SUV را پنهان می‌کند.