تعمیر آبمیوه گیری در شیراز سنجاق | سناپویان

تعمیر آبمیوه گیری در شیراز سنجاق | سناپویان

– نیروهای سامان سرویس از تجهیزاتی مدرن و پیشرفته برای تعمیر دستگاه استفاده نموده و در صورت نیاز به تعویض قطعات از قطعات یدکی اصل برند آبمیوه گیری شما استفاده می کنند. – یکی دیگر از مهم ترین مزایای استفاده از خدمات سامان سرویس ارائه گارانتی کارهای تعمیراتی است . بدین منظور پس از تعمیر دستگاه توسط تکنسین های سامان سرویس نیروهای این مرکز گارانتی کار خود را به مشتریان ارائه می کنند که طی آن شرکت متعهد می شود در صورتی که دستگاه در طی سه ماه دوباره دچار همان مشکل شود به صورت رایگان تعمیر شود. در آخر یکی از مهم ترین و تاثیر گذار ترین موارد در هزینه تعمیر آبمیوه گیری بوش تعمیرگاه منتخب شما می باشد. برخی از تعمیرگاه ها با هدف کسب سود بیشتر سعی در هزینه تراشی برای شما می کنند و بدون دلیل هزینه تعمیرات را بالا می برند. این درحالی است که یک نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بوش سعی می کند بسته به خدماتی که انجام داده است از هزینه دریافت کند و یک ریال بیشتر نیز از شما دریافت نکند.

  • به این ترتیب متقاضیان می توانند به این مجموعه اعتماد نموده و بدون هیچ دغدغه ای، کار تعمیر آب میوه گیری را به دست تکنسین های ماهر این مجموعه بسپارند.
  • فروش قطعات جاروبرقی – چرخ گوشت – مخلوط کن – آبمیوه گیری – آسیاب – سشوار
    موزر – اتو – چای ساز – بخارشوی – هواپز – غذاساز – مایکرویو در …
  • به این ترتیب، پس از مدت اندکی، مقدار فراوانی آبمیوه تهیه خواهد شد (شکل ۱۲-۱).
  • بعد از ثبت درخواست خدمات، تعمیرکار آبمیوه گیری با شما تماس خواهد گرفت و زمان حضور در محل طبق توافق با شما انجام میشود.
و با استفاده از پیچ گوشتی نگهدارنده تیغه را بر دارید و تیغه یا صفحه را با بالا کشیدن آن از جای خود خارج کنید. پس با ما در اولین فرصت جهت انجام سرع کار خود تماس  بگیرید تا در روز کاری که در آن قرار داریم تعمیر شما در الویت کار ما قرار گیرد. اگر تاکنون رمز عبوری برای حساب کاربری خود انتخاب نکرده اید,کد آخرین پیامک ارسالی بعنوان رمز عبور شما در نظر گرفته شده است. درج آگهی در سایت ایستگاه رایگان است و مسئولیت آن با آگهی دهنده می‌باشد.

انواع اجزای اصلی دستگاه ابمیوه گیری(اموزش تعمیر دستگاه آبمیوه گیری) را شرح دادیم در قسمت بعد به طریق باز کردن دستگاه میپردازیم:

به همین دلیل است که نباید کار خود را به هر شخص یا شرکتی بسپارید و از این جهت باید اول مطمئن شوید تا تعمیر یا تعویض مجدد جهت آبمیوه گیری شما نیاز نباشد. مخزن آبمیوه‌ گیری قسمتی از دستگاه است که شما میوه‌ها را درون آن می‌ریزید. در مرحله بعد میوه به تدریج خرد شده و به سمت صافی حرکت خواهد کرد. محل قرارگیری مخزن آبمیوه درست روی صفحه بالای موتور است. بعد از قرار دادن میوه‌ها درون این مخزن، باید درب محفظه را به صورت کامل ببندید. بعد از اینکه مراحل آبگیری تمام شد، باید دوباره مخزن‌ها را پر کنید.

مرکز تخصصی تعمیرات الکترونیک انواع لوازم خانگی و صنعتی
کلیه لوازم الکتریکی خانگی
مایکروفر، آبمیوه گیری، جاروبرقی، چای ساز و … سامان سرویس ، با 35 سال سابقه و کادر مجرب و  آموزش دیده ، نمایندگی رسمی بیش از ۱۰ برند معتبر لوازم خانگی در مشهد”مرکز تعمیر انواع یخچال و فریزر ، ماشین لباسشویی ، مایکروفر ، پکیج ، کولر گازی،جارو برقی، قهوه ساز و… در مشهد می باشد. تعمیر لوازم خانگی در منزل ، با گارانتی و نرخ اتحادیه انجام می شود . بروز هر کدام از این موارد می تواند به نشر بوی سوختگی منجر شود.

– برخی از آبمیوه گیری ها دارای سیستم قفل ایمنی هستند که به قطعات دستگاه کمک می کند به هم نزدیک شوند تا عملکرد روان و راحت آبگیری میوه انجام شود . در صورتی که این قفل ها به‌درستی بسته نشود آبمیوه گیری از کار می افتد. سعی کنید همه قطعات را مطابق دفترچه راهنمای برند دستگاه خود به درستی کنار هم قرار داده و مونتاژ کنید. اگر هم به نظرتان درست مونتاژ کردین، می توانید قبل از تماس با نمایندگی مجاز جهت تعمیر آب میوه گیری برقی خود یک بار دیگر آن را باز کرده و دوباره مونتاژ کنید.

استفاده از خدمات روبراه سرویس جهت تعمیر آبمیوه گیری دلونگی چه مزایایی دارد؟