تعویض لامبورگینی آونتادور با شش سر اگزوز

به نظر نمی رسد این خودروی آزمایشی از ورق فلزی جدید استفاده کند. ابرخودروی جدید این شرکت دارای طراحی منحصر به فردی خواهد بود که خودروساز آن را در زیر استتار نمونه های اولیه دیگری که ما جاسوسی کرده ایم پنهان کرده است. در داخل، به نظر می‌رسد که این خودرو دارای یک نمایشگر دوگانه در کنسول مرکزی خواهد بود که احتمالاً کنترل‌های تهویه مطبوع را از پنل اطلاعات سرگرمی جدا می‌کند.

لامبورگینی جایگزین آونتادور را در اواخر مارس 2023 معرفی خواهد کرد، که چندان دور نیست و رسماً به کار خودروی فعلی نزدیک به 12 سال پایان می دهد. ما انتظار داریم در ماه‌های آینده شاهد تعداد بیشتری از این ابرخودروهای برقی باشیم و احتمالاً لامبورگینی زودتر کمپین تبلیغاتی خود را آغاز خواهد کرد. جانشین آونتادور زمینه را برای اقدام بعدی این شرکت فراهم خواهد کرد.



منبع

17 عکس ها

این خودرو شکل گوه ای نمادین لامبورگینی را حفظ خواهد کرد و این نمونه اولیه دارای شش خروجی اگزوز در عقب است. این یک روند طراحی جدید نیست، زیرا دو خروجی اگزوز بزرگتر و مجزا در زیر چهار، جعلی هستند. تصاویر جاسوسی قبلی، جانشین را تنها با چهار لوله اگزوز در بالای قسمت عقب نشان می داد.

عکس های جاسوسی جدید جانشین لامبورگینی آونتادور

لامبورگینی آونتادور در آستانه خداحافظی است. این خودروساز در سال 2021 تایید کرد که Ultimae آخرین هجوم موتور V12 تنفس طبیعی این برند خواهد بود. این شرکت در حال حاضر روی جایگزینی آونتادور کار می‌کند و یک ویدیوی جدید نمونه‌ای استتار شده از آزمایش را به تصویر می‌کشد.

استفان وینکلمن، مدیرعامل لامبورگینی در اوایل ماه جاری تایید کرد که این خودرو دارای یک موتور V12 الکتریکی خواهد بود. تصاویر جاسوسی نیز پیشرانه پلاگین خودرو را آشکار کرده است. عکس‌های داخلی جدید هفته گذشته نمایشگر ابزار دیجیتالی خودرو را نشان می‌دهد که نمونه اولیه را در حالت «هیبریدی» نشان می‌دهد. همچنین یک حالت تمام الکتریکی خواهد داشت و V12 با خط قرمز 8500 دور در دقیقه عرضه می شود.