تفاوت خودرو پژو 206 ایرانی و فرانسوی | alfaromeoblog

ایران خودرو از اوایل سال 98، «سنسور عقب» و «سی دی پلیر» را از تجهیزات استاندارد خانواده 206 حذف کرد و «ترمز دیسکی عقب» را هم از تیپ 5 برداشت. در بهار 1401 ایران خودرو، پژو 206 پانوراما را معرفی کرد که سقف شیشه‌ای و رینگ آلومینیومی داشت و ترمز عقبش از نوع دیسکی بود. سایر ویژگی‌های 206 پانوراما دقیقا مشابه 206 تیپ 3 است. پژو 206 را به جرات می توان یکی از محبوب ‌ترین و پرفروش‌ ترین خودروهای بازار معرفی کرد که فعالیت خود را از سال 1380 در ایران آغاز کرد و هنوز هم طرفداران زیادی در بازار کشور دارد. این درحالیست که هاچ ‌بک فرانسوی محبوب بازار ایران برای نخستین بار در سال 1998 میلادی راهی بازارهای جهانی شد.

  • کلیه اطلاعات ذکر شده بالا ممکن است بدون اطلاع قبلی توسط سازنده خودرو تغییر یابد.
  • مدل های تولیدی از این سال به بعد به مدل ایرانیزه معروف شدند.
  • پژو ۲۰۶ برای نخستین بار در سال ۱۳۸۰ به بازار ایران عرضه شد.
  • + موتور خودروی 206 چیست؟ این ماشین که دارای تیپ‌های مختلف است، دارای موتور TU3 کلاس 1.4 لیتر و TU5 کلاس 1.6 لیتر است.

پژو ۲۰۶ تیپ ۵ فول تمامی امکانات رفاهی و ایمنی در تیپ‌های مختلف بازار دارد. برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی پژو 206 تیپ 2 ایران خودرو می توانید با کارشناسان فروش ما در سپندخودرو در تماس باشید و سوالات خود را مطرح نمائید. خرید 206 قسطی با توجه به شرایط ویژه سپند خودرو، یک انتخاب مجله خبری خودرو آلفا رومئو ویژه برای شما خواهد بود. قبل از آن که به بررسی فروش اقساطی پژو 206 تیپ 2 بپردازیم . بهتر است کمی با این فرانسوی محبوب و شرکت سازنده آن آشنا شویم. پژو یک شرکت خودروسازی فرانسوی است که در سال ۱۸۱۰ توسط خانواده ای به نام پژو جهت ساخت آسیاب‌های قهوه در شهر فرانش-کنته تأسیس شد .

پژو،206،تیپ 5 مدل 85

داستان ایرانیزه شدن پژو 206 به خروج شرکت پژو در هنگام اعمال تحریم های بین المللی باز می گردد. با خروج پژو، واردات بسیاری از قطعات فنی 206 (به خصوص قطعات الکترونیکی) که هنوز داخلی سازی نشده بودند، متوقف شد. مدل های تولیدی از این سال به بعد به مدل ایرانیزه معروف شدند. سلام دوستان، قطعا کسانی که 206 تیپ 2و5 مدل 90 به پایین که فرانسوی هستن رو استفاده کردن، مدلهای ساخت 91 به بعد رو نمیپسندن و متوجه تفاوت‌ها میشن. چون با تغییرات در موتور و گیربکس و قطعات برقی که محصول ایران و چین هست و خیلی ضعیف کار شده، دیگه لذتی از شتاب و قدرت نمی‌بینیم.

پژو 206 تیپ 2 مدل 95

راننده و سرنشین جلو فضای مناسبی را در اختیار دارند اما ابعاد و اندازه کوچک ۲۰۶ باعث زحمت سرنشینان عقب برای نشستن می‌شود و در صورتی که مسیر طولانی باشد، پای این افراد، به خصوص بزرگسالان اذیت خواهد شد. چراغ‌های کشیده جلو، جلوپنجره باریک، ورودی هوای بزرگ و مه‌شکن‌های دایره‌ای شکل نمای جلوی خودرو را می‌سازند. نمای کناری کاملا ساده بوده و زه مشکی رنگی روی درها قرار گرفته است. طراحی نمای عقب هم مثل سایر بخش‌های خودرو طرحی گرد دارد و دو چراغ تخم مرغی شکل در دو طرف در عقب دیده می‌شود. کوییک خودرویی هاچ بک است که با داشتن 2 روف لاین ( بار بند ) و گلگیر های پلاستیکی ظاهر آن را شبیه به هاچ بک کراس کرده و می توان آن را با دانگ فنگ اچ سی کراس ایران خودرو مقایسه کرد.

دسته‌ها

پژو ۲۰۷ از بدو تولد در ایران با رینگ آلومینیمی سایز ۱۴ به نام «تورنادو» عرضه می‌شد که این رینگ ساخت فرانسه است اما در سال ۱۳۹۷ از لیست تجهیزات استاندارد این خودرو حذف گردید و رینگ فولادی (قالپاق) و رینگ پنج پر شمشیری جایگزین آن شدند. پیشینه ورود پژو 206 به بازار ایران به سال 1380 باز می‌گردد. در دهه 80 شمسی این هاچ‌بک خوش‌چهره اروپایی، یکی از مدرن‌ترین خودروهای مونتاژی ایران بود اما این روزها دیگر کمتر کسی احساس خوبی از دیدن 206 در خیابان‌ها دارد! 206 در ابتدا شش تیپ مختلف داشت، ولی از سال 1391 فقط تیپ‌های 2 و 5 آن در خطوط تولید باقی ماندند.

http://3dprintingindustry.ir