تفاوت خودرو پژو 206 ایرانی و فرانسوی | alfaromeoblog

برای پی بردن به تغییرات رخ داده، تصمیم گرفتیم که در یک صبح گرم تابستانی، این دو برادر با چهره یکسان و باطن متفاوت را در مقابل هم قرار دهیم. برای انجام بررسی ها، یک نمونه 206 ایرانی صفر کیلومتر مدل 94 به رنگ آبی متالیک را در مقابل یک دستگاه 206 فرانسوی مدل 90 به رنگ قرمز و با کارکرد 40 هزار کیلومتر قرار دادیم. این اتومبیل که فیس‌لیفتی از 206 است، در سال 2009 توسط پژوی برزیل معرفی شد. در اروپا موتورهای 1.1 لیتری TU1JP و 1.4 لیتری TU3JP بر روی این خودرو قرار دارند.

پژو 206 تیپ ۲، مدل ۱۳۸۹

این سه تیپ ازآن‌جهت اهمیت دارند که یا هنوز در حال تولید هستند یا به‌تازگی از خط تولید خارج‌شده‌اند. چهار تیپ یک، سه، چهار و شش، حداقل ده سال است که دیگر تولید نمی‌شوند. با بالا رفتن میزان تولید کم کم کیفیت و ظرافت بعضی از خودروها تغییر چشم گیری کرده اند،در این بخش از اتومبیل سایت نمناک با قرار دادن گزارشی خواندنی نگاهی به تفاوت های 206 ایرانی و فرانسوی مجله خبری خودرو آلفا رومئو می اندازیم. پژو 206 یکی از این هاچ بک های محبوب با طراحی جذاب و متفاوت، سیستم برق و الکترونیک پیشرفته و قابلیت های دینامیکی مطلوب می باشد، در این مطلب نگاهی به تفاوت های 206 ایرانی و فرانسوی انداخته ایم. شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است معتبرترین و موفق ترین شرکت در حوزه فروش خودرو در ایران می باشد.

http://3dprintingindustry.irبارزترین ایراد عدم همخوانی ضریب دنده ها در گیربکس و موتور هست که گیربکس جوابگوی موتور با دور موتور بالا نیست. من شخصا با این مشکل کنار نیومدم و 206 مدل 98 رو فروختم. نمایندگی هم این ایرادات رو جزو مشکلات نمیدونه و اگر بخواین سواری عالی داشته باشین باید با تغییراتی، از گیربکس استک فرانسوی و ایسیو و تجهیزات برقی موتوری برندی خاص استفاده کنید. در نگاه اول هیچ مورد خاصی برای تشخیص این دو مدل جلب توجه نمی کند. اما اگر کمی تیزبین باشید، متوجه حذف شدن نوار سیاه رنگ ستون درها و چراغ های عقب طرح RC در 206 ایرانی می شوید.

کارایی و اقتصادی

در ایران با تغییراتی، این مدل پژو تحت عنوان پژو 207i به بازار عرضه می‌شود. +206 از نظر چراغ‌های جلو، سپر، کاپوت، گلگیر و داشبورد تفاوت‌های زیادی با مدل‌های دیگر دارد. طراحی ساده و گرد بدنه پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در کابین خودرو هم دیده می‌شود و هیچ نشانه‌ای از خطوط تند و تیز وجود ندارد.

  • در نمونه مورد آزمایش، فاصله عجیبی بین درِ صندوق و بدنه در سمت راست وجود داشت که انگشت دست به سادگی از میان آن عبور می کرد که علتی جز مونتاژ عجولانه و بی توجهی مسئول کنترل کیفیت ندارد.
  • برای فعال کردن این آپشن‌ها نیاز به تغییرات در bsi خودرو پژو ۲۰۶ می‌باشد و لازم است ذکر شود در خودروهایی که سال تولید آنها بعد از ۹۱ می‌باشد امکان تغییر با توجه به تغییر نوع سیم کشی میسر نیست.
  • اگر کلمه اسپرت 206 را شنیدید، بیشتر منظور این مدل است.
  • همراه مکانیک با توجه به تجربه‌ی چندساله‌ی خود در بازار خودرو، خرید 206 کارکرده و یا صفر را برای مشتریان تضمین می‌کند و با ارائه خدمات جامع خرید، سعی در ایجاد تجربه‌ای امن و مطمئن برای آن‌ها دارد.

بعد از بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه یکی از بیمه‌‌نامه‌های پرطرفدار بین رانندگان است. چرا که با بالا رفتن هزینه‌های خودرو و قطعات پژو 206، رانندگان ترجیح می‌دهند برای امنیت خاطر خود بیمه بدنه برای ماشین خود تهیه کنند. برای همین هم توصیه ‌می‌شود بعد از خواندن راهنمای بیمه بدنه و آشنایی با تمامی پوشش‌های آن، اقدام به خرید بیمه بدنه پژو 206 کنید.