تماشای کامیون زباله عظیم مرسدس بنز که فوراً از دید ناپدید می شود

با این حال، برای جلوگیری از خراش دادن وسایل نقلیه روبرو، کامیون بیش از حد به سمت مخالف رفت و مسافت را اشتباه محاسبه کرد. متأسفانه، جاده به خاک نرمی ختم می‌شد که نمی‌توانست وزن کامیون عظیم (یا کامیونی که در آن قسمت از جهان نامیده می‌شود) تحمل کند.

رانندگی با یک ماشین کوچک راحت است. مانور دادن در اطراف آسان است، پارک کردن نسبتاً مشکل است، و زمانی که جاده از حد معمول باریک تر می شود، به احتمال زیاد درگیر تصادف نمی شوید.

پلیس پس از درخواست کمک شاهد آمد و بلافاصله در عرض پنج دقیقه راه را بست. خوشبختانه، در این تصادف به کسی آسیبی نرسید، اما می دانیم که یکی دو چیز از این تصادف یاد گرفته ایم.



منبع

راننده خودرو با فیلم داشکام به سرعت راننده و سرنشینش را بررسی کرد. پس از درگیری کامیون در کنار آن قرار داشت و یکی از دو سرنشین آن توانست خود را بیرون بکشد. او به سامری خوب اشاره کرد که حالشان خوب است و نیازی به تماس با آمبولانس نیست.

به همین دلیل، کامیون به سمت خود سقوط کرد و همانطور که در ویدیوی تعبیه شده در بالای این صفحه مشاهده می شود، به پایین تپه غلت زد. به گفته فرستنده ویدیو، کامیون قبل از توقف سه یا چهار بار غلت زد.

قسمت آخر دقیقا برعکس اتفاقی بود که در مورد این کامیون بزرگ زباله مرسدس بنز در بریتانیا رخ داد. در فیلم داش‌کم گرفتار شد و به YouTube ارسال شد ViralHog، کامیون از جهت مخالف در جاده ای نسبتاً باریک دیده شد. کراس اوور/SUV هیوندای جلوی سرعت خود را کاهش داد و احتیاط کرد، در حالی که کامیون نیز همین کار را کرد.