تماشای Hyundai N Vision 74, RN22e Concepts در حال عمل در پیست مسابقه

این کلیپ کوتاه رانندگی که اندکی پس از معرفی رسمی هر دو مفهوم در 14 جولای در یوتیوب پست شد، چیزهایی است که علاقه مندان می خواهند. هیچ روایتی وجود ندارد، هیچ پس زمینه ای وجود ندارد، و فقط موسیقی مینیمالی برای همراهی با اکشن وجود دارد. نتیجه نزدیک به چهار دقیقه لذت بردن RN22e و N Vision 74 در یک مسیر مسابقه است. هیوندای در واقع به این خودروها می گوید آزمایشگاه های نوردو هر یک ماموریت خاصی برای بررسی برنامه های کاربردی با عملکرد بالا برای خودروهای الکتریکی با برند N آینده دارند.



منبع

28 عکس ها

مسلماً عکس‌های رسمی هیوندای از برخی جهات کمی بیش از حد خوب به نظر می‌رسند. این احتمالاً برخی از افراد را به این سوال واداشت که آیا این تصاویر صرفاً ارائه مفاهیم برنامه ریزی شده ای هستند که هنوز در حال توسعه هستند. برای این موضوع، ویدیو در برخی مناطق نیز کاملاً صیقلی به نظر می رسد. اما لحظات زیادی نیز وجود دارد که هر دو مفهوم به وضوح زنده و سالم هستند و قدرتی جدی در خود دارند.

در مورد RN22e، ممکن است مدل Ioniq 6 N را پیش‌نمایش کند یا نکند. این اولین خودروی پرفورمنس اختصاصی هیوندای است که از پلت فرم E-GMP بهره می برد و دارای همان پیشرانه AWD با قدرت 577 اسب بخار (430 کیلووات) است که در کیا EV6 GT استفاده شده است. از آنجا، ماموریت RM22e کشف تنظیمات آیرودینامیکی و همچنین بردار گشتاور برای خودروهای برقی AWD با عملکرد بالا است.

هیوندای N Vision 74 کانسپت

طراحی یکپارچهسازی با سیستمعامل N Vision 74 را بررسی می کنید؟ آخرین پادکست Rambling About Cars را که بر صحنه رادوود با خودروهای دهه 80 و 90 متمرکز است، تماشا کنید.

کانسپت هیوندای RN22e N Vision 74 قدرتمندتر از این دو است. این خودرو از لحاظ فنی یک خودروی الکتریکی هیبریدی است که یک پیل سوختی هیدروژنی را با یک باتری ترکیب می کند تا یک جفت موتور الکتریکی، یکی در هر چرخ عقب را تامین کند. نتیجه خروجی ترکیبی 671 اسب بخار (500 کیلووات) است، اما با موتورهای جداگانه در پشت، هیوندای جنبه های مختلف بردار گشتاور را در یک برنامه الکتریکی و RWD بررسی خواهد کرد. هیوندای همچنین می‌گوید که ترکیب پیل سوختی هیدروژنی با باتری اجازه می‌دهد تا دمای پایین‌تری داشته باشد.