تماشا کنید که راننده پیکاپ Oblivious Chevy تشک را در سراسر شهر می کشد



به طور متوسط، شما 41 میلیون دقیقه برای زندگی دارید. اگر به آن فکر کنید، زمان بسیار زیادی است و احتمال زیادی وجود دارد که در آن جدول زمانی شاهد اتفاق عجیبی باشید. برای شخصی که ویدیوی بالا را گرفته است، این یکی از آن لحظات بود.

در ویدیوی ارسال شده به ViralHog، یکی از راننده ها شاهد اتفاق غیرعادی در وسیله نقلیه جلویی آنها بود. این کامیون، که ظاهراً یک Chevy Silverado HD است، چیزی را به زیر می‌کشد.

بدتر از آن، راننده آن کامیون از آنچه در بیرون اتفاق می افتد غافل بود و متوجه نبود یک جسم خارجی بین محورهای جلو و عقب قرار گرفته است. به نظر می رسد که آن جسم خارجی یک تشک باشد و به گفته ارسال کننده ویدیو، کامیون قبل از اینکه به محله بپیچد آن را دو مایل کشیده است.

صاحب ویدیو نیز تحقیقاتی را انجام داد و بعداً متوجه شد Reddit نخی که راننده کامیون در واقع سعی کرد از سه مایل به عقب دور تشک مانور دهد. یک نظر دهنده در ویدیوی آپلود شده نیز استدلال کرد که این یک تشک نیست، اما هر چه بود، قطعاً به آنجا تعلق نداشت.

مردم (ظاهرا) به دلیل تطبیق پذیری و قابلیت حمل و نقل بسیاری از وسایل، وانت بار می خرند، بیشتر در کامیون های سنگین مانند Silverado 2500 HD. کمی که همه می دانند، این پیکاپ عظیم می تواند وسایل زیر را نیز حمل کند. فضای ذخیره سازی گسترده، شاید؟

از شوخی که بگذریم، ما فقط خوشحالیم که این مصیبت منجر به هیچ حادثه یا چیزی مرتبط با ایمنی نشده است. برای وسایل نقلیه تندرو، عبور از روی این تشک یا هر شیئی نباید مشکلی ایجاد کند، اما تصور کنید که این جسم با سرعت روی یک وسیله نقلیه کم شیب در لاین مخالف بلغزد. به نظر ما، این منظره زیبایی نبود.

با این حال، اجازه دهید این به عنوان یک یادآوری عمل کند تا همیشه از آنچه در اطراف می گذرد آگاه باشید، و در زیر وسیله نقلیه شما شما هرگز نمی‌دانید که در حال حاضر چه چیزهایی دارید، مانند این مورد، یک خطر بالقوه برای همه افراد دیگر در جاده.



منبع