تماشا کنید Guys Shatter A Ferrari 458 Windshield

458 ایتالیا از یک موتور 4.5 لیتری V8 با قدرت 562 اسب بخار (419 کیلووات یا 570 اسب بخار متریک) در 9000 دور در دقیقه و 398 پوند فوت (540 نیوتن متر) در 6000 دور استفاده می کند. یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه قدرت را به چرخ‌های عقب منتقل می‌کرد.

افرادی که این کانال را اداره می کنند، به تازگی این فراری 458 را فروخته اند. قبل از تحویل آن به مالک جدید، خودرو به خدماتی نیاز دارد. همچنین شیشه جلو دارای ترک است که زیاد بزرگ به نظر نمی رسد اما همچنان نیاز به تعویض دارد. این بدان معناست که بچه ها می توانند هر چقدر که بخواهند روی شیشه موجود ضربه بزنند

اگر می‌خواهید روزی یک 458 داشته باشید یا فقط می‌خواهید بدانید که تجربه مالکیت چگونه است، شرکای ما در فراری چت موضوعی با پیوندهایی دارند که هر آنچه را که می‌خواهید درباره این مدل بدانید را پوشش می‌دهد. حتی بحثی در مورد قیمت تعمیر و نگهداری وجود دارد، بنابراین یک خریدار بالقوه ایده ای در مورد بودجه دارد.



منبع

بعدها، 458 Speciale به عنوان یک نسخه داغ‌تر از ایتالیا معرفی شد. این خودرو همچنان از موتور 8 سیلندر 4.5 لیتری استفاده می کرد، اما خروجی آن به 597 اسب بخار (445 کیلووات یا 605 اسب بخار متریک) در 9000 دور در دقیقه و 398 پوند فوت (540 نیوتن متر) در 6000 دور افزایش یافت. گیربکس هنوز یک واحد هفت سرعته دوکلاچه بود.

در این مرحله، شیشه جلو از یکپارچگی ساختاری بسیار کمتری نسبت به ابتدای کار برخوردار است. حتی یک ضربه سبک برای شکستن بیشتر شیشه کافی است. یک پتک لاستیکی برای ضربات نهایی بیرون می آید.

هر روز نیست که می توانید شیشه جلوی فراری را بدون هیچ عواقب منفی بشکنید. بچه‌های کانال یوتیوب Normal Guy Supercar از این فرصت نادر برخوردار شدند و آسیب را روی ویدیو ضبط کردند.

تخریب با تلاش برای شکستن شیشه جلو با شکستن آن با مشت بسته شروع می شود. هر چند این هیچ کاری نمی کند. پسر دومی تاب می زند و تار عنکبوتی را در شیشه می گذارد.

فراری 458 جایگاه ویژه‌ای در تاریخ اسب پرنسینگ دارد، زیرا ظاهرا آخرین مدل جاده‌ای با موتور V8 غیرهیبریدی است که در وسط نصب شده است. تا زمان نگارش این مقاله هیچ نشانه ای از ساخت محصول دیگری از این دست توسط این شرکت وجود ندارد.