توری پرسی توری پرسی گالوانیزه توری پرسی آهن پارسیس | foulka

می توانید با شماره هایی که در زیر وجود دارد یا در قسمت تماس قرار داده شده از با ما در ارتباط صنایع مفتولی باشید. قطعه مورد نظر در وان مذاب که حدوداً ۴۵۰ درجه سانتی گراد است غوطه‌ور می‌شود. این توری به عنوان فنس و یا فیلتر در بسیاری از صنایع کاربر دارد. سیاست قیمت‌ گذاری در آسرون منصفانه است و برای هر مشتری در هر گوشه‏‌ای از کشور قیمت‏‌ها یکسان و شفاف هستند. همچنین قیمت همه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانه‏‌ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‏‌کند.

شمارش توری، تعداد چشمه‌های شمارش شده در یک ردیف در یک واحد طول است. معمولاً این به ازای هر اینچ ذکر می‌شود.دهانه مش(w) فاصله بین دو سیم در جهت تار و پود است. فنس پرسی چند منظوره، مقرون به صرفه، سبک و در طرح‌های بسیار متنوعی هستند. نوع گالوانیزه این محصول بخاطر مقاومت در برابر خوردگی و قیمت مناسب، در بین استفاده کنندگان محبوبیت بیشتری دارد. در این روش به یک وان مذاب با دمای 450 درجه سانتی گراد ایجاد می شود.

دسته محصولات

توری پرسی با توجه به وزن بسیار مناسبی که دارد، دارای قیمت نسبتاً پایینی می‌باشد. این موضوع باعث شده تا بتوان یک محصول با کیفیت و مرغوب را با بهترین قیمت ممکن خریداری کرد. بدین ترتیب اغلب افراد برای اینکه بتوانند یک فنس با کیفیت را تهیه کنند، فنس پرسی را انتخاب می‌کنند. همچنین سیم مفتول به کار گرفته شده در تولید این توری‌ها ضخامتی بین ۲ الی ۶ میلی‌متر دارند که به صورت دنده شده در می‌آیند و توسط دستگاه در ابعاد مختلف به صورت تار و پود بافته می‌شوند. این توری در برابر گرما و حرارت دوام و مقاومت بالایی دارد که هیچگونه تغییر حالت نمی‌دهد.

این توری دارای چشمه های مربع شکل و یا مستطیل شکل می باشد و از مفتول گالوانیزه گرم تولید می گردد. آسرون از سال ۱۳۷۴ تا امروز در بازار آهن و فولاد مشغول به فعالیت است. ما در چند سال گذشته با آغاز فروش آنلاین آهن، پا به عرصه جدیدی گذاشتیم که هدف از آن، افزایش سرعت خدمت‌رسانی به مشتریانمان در اقصی نقاط ایران است. اعتماد، تضمین کیفیت و صداقت از اصول اخلاقی و حرفه‌ای ما در کار است. مطمئن‌ترین خرید مقاطع فولادی ساختمانی و صنعتی را با آسرون تجربه کنید. از مهم‌ترین ویژگی توری پرسی می‌توان به این نکته اشاره کرد که مقاومت بالایی در برابر ضربه، فشار، سرما و گرمای زیاد دارد.

ابعاد چشمه یا شبکه های توری

به این ترتیب، یک الگوی مورب ظاهر می‌شود که برای این نوع بافت مشخص است. بافت بافته شده امکان استفاده از سیم ضخیم‌تر بدون تغییر شکل را ارائه می‌دهد هنگام بافتن به این ترتیب مش تثبیت می‌شود. کوچکترین دهانه بافته شده که می‌توانیم تهیه کنیم 20 میکرومتر است. از توری های پرسی در بسیاری از صنایع از جمله صنعت پتروشیمی، صنعت معدن، ساخت تجهیزات ساختمان مانند نرده های محافظتی و دیوارهای امنیتی، استفاده می شود. به همین دلیل توری های پرسی گزینه مناسبی برای ایمن سازی مکان های مختلف در نظرگرفته می شوند. توری های پرسی به دلیل طرح و مدل های مختلفی که دارد، در هنر و معماری نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

  • یکی از مسائل مهم در خصوص خرید این محصول، توجه به جنس مفتول است.
  • در هنگام خرید محصول از کد تخفیف “خرید از سایت” استفاده نمایید.
  • به منظور خرید و فروش توری پرسی در شهر مفتول، کافیست پس از ورود مشخصات، محصول را به سبد خرید اضافه کرده و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.
  • بله مجموعه فولادین با سابقه ۴۰ ساله در بازار آهن یکی از بزرگترین تولید کنندگان صنایع مفتولی کشور می باشد ، از این رو قیمت محصولات مفتولی و …
توری پرسی توری پرسی گالوانیزه توری پرسی آهن پارسیس | foulka