تور ارمنستان ، مشاهده لیست قیمت و جزئیات کامل مقتدر سیر

فصل تابستان را می‌توان فصل «های سیزن» ارمنستان دانست؛ چراکه تقاضا برای خرید تور این کشور افزایش می‌یابد. پس حداقل یک هفته پیش از تاریخ سفر برای خرید تور ارمنستان ۱۴۰۱ اقدام کنید؛ به‌خصوص که باید ۴۸ ساعت قبل از تاریخ سفر تست PCR داده و نتیجه تست خود را دریافت کنید. با فرارسیدن تابستان، قیمت پروازها و هتل‌های شهر ایروان نیز دستخوش تغییروتحولاتی شده و گردشگران با افزایش قیمت مواجه می‌شوند. یکی از دلایل تمایل افراد برای سفر تابستانی به ارمنستان را شاید بتوان برگزاری فستیوال‌ها و برنامه‌های گوناگونی در شهر ایروان دانست که مهم‌ترین آن‌ها فستیوال وارداوار (آب بازی) در تاریخ ۲۰ تیر است. پکیج تورهای هوایی به ارمنستان معمولا شامل رزور بلیط هواپیما رفت و برگشت به ارمنستان، رزرو هتل، ترانسفر فرودگاهی، وجود تولیدر فارسی زبان، بیمه مسافر و گشت شهری می‌شود. پس با خرید تور هوایی ویژه ارمنستان می‌توانید سفر خوبی را تجربه کنید.

چرا بهتر است با تور به ارمنستان سفر کنیم؟

اگر به دنبال سفری بی‌دردسر هستید، می‌توانید با رزرو این تورها از تفریح خود لذت ببرید و پس از رسیدن به خاک کشور ارمنستان گشت‌وگذار را آغاز کنید. ، سعی بر ساختن تجربه‌ای لذت‌بخش برای مسافران لحظه آخری خود دارد. با توجه به نزدیکی ارمنستان و تبریز، علاوه بر تهران می‌توانید تور ارمنستان از تبریز را بخرید و از آنجا به این کشور سفر کنید. همچنین یکی دیگر از راهکارها این است که خودتان را از سایر شهرها به تبریز رسانده و از آنجا راهی تورهای ارمنستان شوید. گاهی حرکت از تبریز به دلیل مسافت کمتر، هم سفر زمینی را برایتان ممکن می‌کند و هم ممکن است قیمت بلیطتان را کاهش دهد. برای رزرو تور ارمنستان زمینی از تهران و سایر شهرها در ایام عادی و نوروز با کامل ترین خدمات، با ما در فارا گشت کوروش کبیر تماس بگیر.

برای کاهش این هزینه‌ها بهتر است به جای خرید تورهایی که هتل‌های 5 ستاره دارند، هتل‌های 3 ستاره را انتخاب کنید. نوع حمل و نقل، نحوه اقامت و مدت زمان تور از عواملی هستند که بیشتر نقش را در قیمت تور ایفا می‌نمایند. با تغییر هر یک از فاکتورهای بالا هزینه شما تغییر زیادی خواهد کرد.

• گزینه دیگر برای کاهش قیمت گشت‌وگذار در ارمنستان نحوه حمل و نقل است. به افرادی که به دنبال کاهش هزینه سفر هستند، پیشنهاد می‌کنیم تا حد امکان از تور زمینی ارمنستان استفاده کنند، چرا که تورهای هوایی قیمت بالاتری دارند. اما اگر سفر زمینی برای‌تان مقدور نیست، بهتر است تورهای لحظه آخری را امتحان کنید. البته این تورها مناسب افرادی است که آماده سفر هستند و مشکلی بابت سفر در کوتاه‌ترین زمان تور ارمنستان لحظه اخری گشت نامه ندارند.

تور ارمنستان مهر ماه ارزان

کافیه که با شماره آژانس هواپیمایی و مسافرتی تماس بگیری تا شما را راهنمایی و به هدفت نزدیک کنیم. درج آگهی در سایت ایستگاه رایگان است و مسئولیت آن با آگهی دهنده می‌باشد. توجه داشته باشید که باید غذای خود رابه همراه داشته باشید چراکه در اتوبوسها فقط عصرانه و میان وعده سرو میشود. مسیر نوردوز تا ایروان جاده ای بسیار زیبا شبیه جاده چالوس با همان پیچ های زیباست. ولی تعداد اتوبوس هایی که از پایانه آزادی راهی ارمنستان می شوند بیشتر از بیهقی می باشد.

تور ارمنستان ، مشاهده لیست قیمت و جزئیات کامل مقتدر سیر برای رفتن به ارمنستان در این فصل بهتر است لباس گرم بردارید و یا از بهترین مراکز خرید ارمنستان لباس‌های جدید پاییزی و گرم بخرید. در پاییز به دلیل اینکه پروازها قیمت مناسب‌تری دارند و رزرو هتل‌ها راحت‌تر انجام می‌شود، زمان خوبی برای گشت و گذار در ارمنستان است. اگر شما عزیزان هم دوست دارید سفر با تور زمینی ارمنستان را تجربه کنید، می‌توانید با استفاده از اتوبوس و یا خودرو شخصی به کشور ارمنستان وارد شوید. اتوبوس ها معمولا در پایانه بیهقی و آزادی بلیط به مقصد شهر ایروان را ارائه می‌کنند که در مسیر از شهرهای مرزی ایران و ارمنستان نیز می‌گذرند.

زمانی که طول می کشه تا شما از طریق تور زمینی به این شهر برسید حدود 22 تا 24 ساعت هست. گفته می شود صومعه خور ویراپ در قرن 11 میلادی در دشت آرارات بنا شده و در نزدیکی مرز ارمنستان و ترکیه قرار دارد. صومعه خور ویراپ که امروزه یکی از مهم ترین اماکن مذهبی ارمنستان به شمار می رود، به گودال سیاهی که در داخل کلیسا وجود دارد معروف است. با اینکه مشکلات مختلفی مانند سپری کردن ساعت ها در اتوبوس، خودرو شخصی را دارد ولی هزینه به مراتب کمتری نسبت به تورهای هوایی دارند. از زیباترین شهرهای این کشور است و شما می‌توانید با گردش در این شهر زیبا از تفریحاتی که در این شهر برای گردشگران درنظر گرفته شده است، استفاده کنید. پس از واریز هزینه سفر ارائه (فیش واریزی، شماره تماس و عکس کارت ملی و عکس کارت واکسن تمام نفرات) به دفتر آرندتور از طریق واتس آپ به شماره زیر الزامی میباشد.

  • اما اگه با اتوبوس سفر کنی، هزینه خرید بلیط رفت و برگشت در مقایسه با خرید بلیط هواپیما، خیلی ارزان تر و کلاً قیمت نهایی تور گردشگری مقرون به صرفه تر می شه.
  • اگر به دنبال تجربه ورزش‌های زمستانی و اسکی هستید، بهترین گزینه رزرو تور ارمنستان زمستان است.
  • بخاطر داشته باشید تور ارمنستان جزء تورهای خارجی ارزان قیمت است و دلیل آن، موقعیت جغرافیایی مخصوص این کشور با ایران است.
  • البته این مبلغ تنها یک برآرود گمانی است و بسته به نوع هتل و خدمات تور ممکن است کم یا زیاد شود.

این اتوبوس ها معمولا مجهز به امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، صندلی‌های تختخواب ‌شو، سیستم صوتی تصویری، اینترنت رایگان، یخچال و قهوه‌ جوش می باسند تا در مسیر 1200 کیلومتری که پیش رو دارید خسته نشوید. کلیه حقوق این وبسایت محفوظ و متعلق به آژانس سفر دوستان قرن است. ۵ – مسئولیت کنترل پاسپورت مسافرین از بابت هرنوع ممنوعیت خروجی از کشور بر عهده مسافر وآژانس ثبت نام کننده می باشد در غیر اینصورت مسئول هزینه های متعلقه خواهد شد. ۱ – صدور بیمه برای افراد بالای ۶۰ سال اجباری ومبلغ آن جداگانه مازاد بر مبلغ تور اخذ خواهد شد. ۲- کودکان زیر ۷ سال تمام ( ۶ سال و ۱۱ ماه و ۲۹ روز ) از قوانین فوق مستنی خواهند بود. زمانی که می‌خواهید در ایروان تاکسی بگیرید حتما دقت کنید که میزان کیلومتری که راننده طی کرده چقدر است و برهمان میزان مبلغ را پرداخت کنید.