تور بخش‌های آمریکا از eBay Motors اتومبیل‌های سفارشی را به لس آنجلس می‌آورد


در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس 2022 چندین خودروی جدید معرفی می‌شوند، اما دکل آبی بزرگی که در بالا مشاهده می‌کنید، هشت وسیله نقلیه بسیار متفاوت را حمل می‌کند. همه آنها بخشی از بخش هایی از آمریکا تور، رویدادی چند ماهه از eBay Motors که طیف گسترده‌ای از خودروهای سفارشی (و یک موتور سیکلت) را با استفاده از قطعاتی که از طریق – شما حدس زدید – eBay Motors را به نمایش می‌گذارد.

تنوع بسیار زیاد در این مجموعه چیزی است که توجه ما را به خود جلب کرد. خیلی وقت‌ها پیش نمی‌آید که یک گازسوز کلاسیک C1 شورلت کوروت را می‌بینید که بین یک پورشه 718 کیمن، یک جیپ صخره‌خزنده و یک آئودی R8 که پانل‌های بدنه‌اش را خالی کرده است، پارک شده است. همچنین در این تور، یک نسل دوم فورد SVT F-150 لایتنینگ بسیار شیرین، یک فورد F-100 کلاسیک، یک دوج چلنجر 2010 با روکش مسی با تعویض هلکت و یک موتورسیکلت هارلی دیویدسون مجهز به چراغ ، یک سیستم صوتی و جمجمه های شعله ور کافی برای ساختن روح سوار حسود

جیپ YJ Rock Crawler
پورشه 718 کیمن GT4
بخش های ای بی آمریکا
فورد F100
دوج چلنجر Hellcat Swap

این تور در 21 سپتامبر در جنوب غربی میشیگان در موزه اتومبیل گیلمور آغاز شد و درست به موقع برای شب کروز نمایش داده شد. ده ها توقف بعد – از جمله بازدید از جشنواره رنسانس یورو، دم اژدها، و SEMA برای نام بردن چند – دکل با موتور به کالیفرنیا رفت. وسایل نقلیه مختلف در ایستگاه های مختلف به نمایش گذاشته شد که همه آنها در eBay مشخص شده است بخش هایی از آمریکا صفحه تور و با پایان یافتن تور، چهار وسیله نقلیه به حراج گذاشته شده است. مناقصه در 26 نوامبر به پایان می رسد.

فورد F-150 SVT لایتنینگ
آئودی R8 کارت
سفارشی هارلی دیویدسون
C1 Corvette Gasser

ران جیون، جنرال موتورز، بخش قطعات و لوازم جانبی eBay Motors، گفت: «ما با سازندگان، تعمیرکاران و تعمیرکاران در سراسر کشور آشنا شدیم که به ما نشان دادند چه چیزی فرهنگ خودروهای منطقه‌ای آنها را بسیار خاص می‌کند. “این جوامع به اندازه وسایل نقلیه ای که ما در این مسیر انتخاب کردیم منحصر به فرد هستند، و دیدن اینکه چگونه این علاقه مندان – حرفه ای ها و علاقمندان به طور یکسان – از بازار ما برای حمایت از علایق عمیق خود در زمینه خودروسازی استفاده کرده اند، قابل توجه بود.”

این اولین باری نیست که ما شاهد اتصال eBay Motors به ​​جهان نمایشگاه خودرو هستیم. در اوایل سال جاری، این شرکت چندین پروژه از یوتیوبرها و افراد مشهور را در نمایشگاه قطعات خودرو نیویورک به نمایش گذاشت که همزمان با نمایشگاه خودروی نیویورک 20222 اجرا می شود. در میان آنها یک کرایسلر پاسیفیکا با Hellcat تعویض شده از تاواریش، تویوتا پریوس آملیا هارتفورد با هوندا تعویض شده، و بازسازی کلاسیک Bronco سیدنی سوینی و غیره بود.



منبع