تور وان قیمت تور وان ترکیه لحظه آخری و ارزان علی بابا

صبح تقریبا در ساعت 6 الی 7 صبح به خوی میرسید و بعد از صرف صبحانه که مهمان آژانس ما هستید سوار ون های ترک خواهید شد که ون ها مسافران را به مرز رازی و سپس به هتل می رسانند . بعد از رسیدن به مرز مسافران به همراه بارهایشان به گیت های مرزی مراجعه می کنند برای زدن مهر خروج و کارهای خروج از کشورشان و سپس سوار ون های ترک می شوند که ون های ترک شما را به هتل می رسانند . دریاچه وان ترکیه بزرگ ترین دریاچه در ترکیه محسوب می شود که سالانه بسیاری از گردشگران برای بازدید از آن به شهر وان سفر می کنند . گردشگران و عاشقان سفر به ترکیه می توانند با خرید تور وان برای مدت سه الی چهار روز از سفر خارجی خود لذت ببرند.

امّا اگر در مرحله اول تصمیم گیری هستید، انتخاب تور زمینی وان می‌تواند قیمت تورتان را بسیار کاهش دهد. یکی از محبوب ترین هتل های وان ترکیه هتل ساردور می باشد این هتل سه ستاره در مرکز شهر واقع شده و به راحتی می توانید به دریاچه آختامار و پارک های اطرافش دسترسی داشته باشید. این اقامتگاه اتاق های دو و سه تخته دارد که هر کدام دارای امکاناتی مرتب هستند. اگر دوست دارید در این هتل اقامت داشته باشید قبل از خرید تور وان از رزرو این هتل اطمینان حاصل کنید.

شهر وان تركيه، بزرگ ترين شهر شرق تركيه در استان وان و نزديك ‎ترين شهر به ايران است كه مرز زمينی با كشور ما دارد. شهر كوچكی كه حتی با ون يا تاكسی هايی كه در شهرهای ايران مانند خوی، تبريز و مرز رازی وجود دارند، می توانی به آن‌ جا سفر كنی، گر چه سفر با هواپيما نيز يكی ديگر از گزينه‌ های وسيله سفر به شهر وان است. در حال حاضر (سال 1401) مسافران ایرانی نیازی به اخذ ویزا کشور ترکیه ندارند.

همانطور که چندی پیش اشاره کردیم، کیفیت و امکانات تورهای لحظه آخری با تورهای معمولی وان برابر است و به علت نزدیک بودن پرواز یا حرکت، هزینه این تورها پایینتر است. اما تورهای ارزان وان در هر زمانی موجود می‌باشد و همه توریستان می‌توانند از آن استفاده کنند؛ ولی کیفیت و امتیاز هتل به 2 یا 3 ستاره می‌رسد. بسیاری از افراد بر این باورند که به علت پایین بودن هزینه‌‌های تور لحظه آخری، امکانات و وژگی‌های کمتری هم به نسبت تورهای معمولی وان دارد! اما این باور یکی از اشتباهاتی است که برخی از توریستان با آن مواجه می‌شوند و لازم به ذکر است بدانید که هیچ تفاوتی میان این دو تور وجود ندارد، به همین دلیل یکی از محبوب‌ترین تورها گردشگری در میان توریستان محسوب می‌شود.

صبحانه‌های خوشمزه و مشهور وان

متاسفانه هنگام نهایی کردن رزرو با هتل، خطایی رخ داده است، لطفا با پشتیبان خود درارتباط باشید. مهلت پرداخت مبلغ رزرو به اتمام رسیده است و تایید رزرو نیازمند استعلام مجدد از هتل می باشد، لطفا به پشتیبان رزرو خود اطلاع دهید. لطفا اطلاعات خود را در سایت فناپ کامل نمایید، داشتن شماره همراه الزامی می باشد. ازین پس برای ورود به سایت از رمز عبور وارد شده و شماره تلفن همراه بعنوان نام کاربری استفاده نمایید.

سیاست اصلی سایت، ارائه اطلاعات کامل و صحیح و بدون جهت گیری و جانب داری و بدون واسطه میباشد. همچنین اشتراک گذاری تجارب مسافران در بخشهای مختلف از ویژگیهای بارز و خاص سایت محسوب میشود و با استقبال بسیار زیاد کاربران نیز مواجه شده است. از دیگر هتل‌های معروف در وان می‌توان به کونفوریوم و رامادا اشاره کرد. هتل تازه‌ساز و زیبای زندگی رنسانس و رویال پالاس , منبع روآ ورلد و تاهت پالاس نیز هتل هاییست که علاوه بر محیطی زیبا، خدمات خوب و مناسبی را ارائه می‌دهد.

در کنار اتوبوس‌ ها می توانید وسیله دیگری به نام دولموش که مانند مینی‌ بوس هستند هم استفاده کنید و هزینه استفاده از این مینی بوس ها بسیار ناچیز است. در کنار پاساژهای لوکس شهر وان که در بالا نام بردیم، مراکز خرید و بازارهایی هم رد شهر وجود دارد که می ‌تواند پیشنهاد خوب برای شما گردشگران باشد که به دنبال خرید ارزان در وان هستید. مثلا بازار روس ‌ها شهر وان ، بازار سنتی وان در خیابان جمهوریت، بازار کاظم کارابکر جزو ارزان ‌ترین و بهترین بازارهای شهر وان بشمار می روند. در ادامه پیشنهاد ما بعنوان بهترین منطقه وان برای اقامت همین خیابان جمهوریت وان است که در واقع تمامی آن چیزی که یک سفر لذت بخش انتظار دارید را پوشش می دهد. این منطقه درست جایی است که لذت خرید از وان ترکیه، گشت و گذار و طعم غذاهای خوشمزه ترکی را برای همیشه در خاطر گردشگران زنده نگه می دارد.

ویدیو گردشگری وان

علاوه بر این، کتیبه هایی که به زبان فارسی باستان در این منطقه پیدا شده، نشان می‌دهد بخشی از قلمرو هخامنشیان بوده است. نوشته‌ایم تا قبل از سفر خود به وان ترکیه، اطلاعات مهم این سفر را بخوانید. البته سوغاتی‌های معروف ترکیه همچون شیرینی‌های خوشمزه ترکی را نیز می‌توانید در شهر وان پیدا کنید. اما بد نیست بدانید که این شهر زمانی پایتخت امپراتوری باستانی اورارتو بوده و در نتیجه در کنار جاذبه‌های طبیعی، جاذبه‌های تاریخی وان نیز ارزش تماشا را دارند. همانطور که گفتیم آژانس مسافرتی سودش را از هتل دریافت می‌کند، نه از شما.

تور وان قیمت تور وان ترکیه لحظه آخری و ارزان علی بابا برنامه سفر به وان که یکی از جذاب ترین تور ترکیه شناخته می شود برای کسانی که علاقمند به خرید هستند مثل یک بهشت می ماند. مراکز خرید متنوع با قیمت های به صرفه و ارزانی که به خصوص برای البسه دارند باعث شده که هر سال تعداد زیادی مسافر به این شهر زیبا سفر کنند. شما هم اگر اهل خرید هستید پیشنهاد می کنم که سفر به وان را در لیست مسافرت های امسال خودت بگذاری. ترکیب تجربه و شانس برای خرید تور لحظه آخری وان و هر شهر دیگری بسیار مهم است. برخی از مسافران ترجیح می‌دهند تا ریسک کرده و منتظر تور لحظه آخری وان بمانند تا هزینه کمتری پرداخت کنند.

اگر قصد تجارت و یا سفر به دیگر شهرهای ترکیه را ندارید، بهتر است بیخیال سفر با خودروی شخصی خود تا وان شوید. زیرا در این صورت، علاوه بر انجام امور اداری، باید در حدود 1 میلیون تومان، هزینه‌های اخذ گواهینامه بین المللی، پلاک بین المللی، برچسب CD و IR، کاپوتاژ و مجوز خروج از کشور را بپردازید که این موارد هزینه‌های تور وان را افزایش خواهند داد. یعنی تا تبریز با قطار رفته و از آنجا با ون‌های ترکی به سمت وان حرکت کنید. در حال حاضر بهترین روش برای رسیدن به وان از مسیرهایی هوایی این است که در ابتدا از سایر شهرهای ایران خود را به فرودگاه تبریز یا خوی برسانید و سپس از مسیر زمینی و با کمک اتوبوس یا ون به وان بروید. با توجه به اینکه وان آب و هوایی شبیه به تبریز دارد و در کل شهری سرد به شمار می‌رود، بهتر است که از اواسط ماه خرداد و تا اواسط تیر به سراغ آن بروید.

در چه زمان‌ هایی امکان خرید تور لحظه آخری وان وجود دارد؟