تولد دوباره لانچیا امروز با پیش نمایش سه ماشین شروع می شود: پخش زنده را ببینید

در سال 2026، لانچیا Aurelia را معرفی خواهد کرد، یک کراس اوور کاملاً الکتریکی با طول 4.6 متر (181.1 اینچ) تا به عنوان خودروی برقی این برند عمل کند. در ادامه، سال 2028 شاهد عرضه یک دلتای جدید با ابعاد 4.4 متر (173.2 اینچ) خواهیم بود. این مدل سوم – همچنین کاملاً الکتریکی – به عنوان یک “ماشین حجاری شده و عضلانی، با خطوط هندسی” شناخته می شود.

از چند جزئیات رسمی که تاکنون منتشر شده است، می دانیم که نسل بعدی Ypsilon در سال 2024 عرضه می شود و به عنوان یک هاچ بک ساب کامپکت به کار خود ادامه می دهد. طول آن تقریباً چهار متر (157 اینچ) است و لانچیا قصد دارد آن را با پیشرانه های هیبریدی و الکتریکی به فروش برساند. این خودروساز ایتالیایی قبلاً اعلام کرده است که برخی از نشانه های طراحی یکپارچهسازی با سیستمعامل را به محصولات آینده خود القا می کند، بنابراین انتظار دارید که سوپرمینی به پلاک های کلاسیک بازگردد.

ما باید در جریان پخش زنده Lancia Design Day که از ساعت 1 بعد از ظهر به وقت گرینویچ یا 8 صبح به وقت شرقی شروع می شود، نگاهی اجمالی به هر سه مدل جدید داشته باشیم.



منبع

اگر یک برند زیر چتر شرکت Stellantis در وضعیت بدی قرار دارد، قطعاً آن Lancia است. این خودروساز مشکل دار که به یک مدل قدیمی و تنها در ایتالیا فروخته می شود، بدون مبارزه تسلیم نمی شود. شرکت مادر آن اخیراً یک برنامه 10 ساله ارائه کرده است که شاهد راه اندازی نسل بعدی Ypsilon و احیای Aurelia و Delta خواهد بود. ما باید در طول روز طراحی لانچیا نگاهی اجمالی به هر سه داشته باشیم.

نسل بعدی یپسیلون که قبلاً به آن اشاره کردیم، آخرین خودروی لانچیا خواهد بود که دارای موتور احتراقی خواهد بود، زیرا هر چیزی که از سال 2026 عرضه می شود، یک خودرو الکتریکی خواهد بود. برند Stellantis قبلاً اعلام کرده است که فروش خودروهای ICE را در سال 2028 پایان خواهد داد. برای حمایت از موج جدید محصولات، این شرکت قصد دارد بار دیگر در بازارهای صادراتی فعال شود و 100 نمایندگی در 60 کشور جهان فعال شوند. نمایندگی های فیزیکی تنها نیمی از فروش را ایجاد خواهند کرد زیرا لانچیا پروژه می دهد نیمی از مشتریان خرید آنلاین خودرو را انتخاب می کنند.