تولید شورولت کوروت به دلیل مشکلات تامین برای یک هفته متوقف شد

در همین حال، طبق اطلاعات به دست آمده از این شرکت، شوروی کوروت Z06 نیز ممکن است برای مدل سال 2023 با کاهش تولید روبرو شود. MidEngineCorvetteForum. طبق اطلاعات، تنها 10 درصد از کوروت های مدل سال 2023 Z06 خواهند بود و تنها 3 درصد دارای پکیج کامل هوا هستند. گفته می شود که این کاهش تولید به دلیل محدودیت کارخانه و تامین کننده است.

اگرچه این اطلاعات تایید نشده است. ما در مورد مشکلات تولید کوروت Z06 با شورلت تماس گرفتیم. به محض رسیدن پاسخ، این داستان را به‌روزرسانی می‌کنیم.

شورولت یک هفته قبل از روز کارگر دکمه مکث تولید کوروت را می‌زند. کارخانه اصلی جنرال موتورز در مکزیک نیز هفته آینده تولید خود را متوقف خواهد کرد اخبار خودرو. دلیل توقف تولید چیز جدیدی نیست، زیرا مشکلات زنجیره تامین و قطعات از سال گذشته همچنان گریبانگیر خودروسازان در سراسر جهان شده است.

طراحی بیرونی شورلت کوروت Z06 2023

به گفته سخنگوی شورولت:

این بدان معناست که کارخانه Bowling Green Assembly در کنتاکی از تاریخ 29 اوت تا 5 سپتامبر هیچ شورلت کوروت C8 موتور وسط تولید نخواهد کرد.



منبع

در همین حال، کارخانه اصلی جنرال موتورز در مکزیک که وانت‌های GMC و شورلت را تولید می‌کند، انتظار می‌رود در تاریخ 5 سپتامبر به فعالیت عادی بازگردد. اخبار خودرو. تولید در سه کارخانه دیگر جنرال موتورز که کامیون‌های سایز کامل می‌سازند تحت تأثیر سیستم تعلیق قرار نمی‌گیرد. به گفته این نشریه، کارخانه مونتاژ کامیون در فلینت، میشیگان نیز در این آخر هفته تغییرات بیشتری را انجام خواهد داد.

3 عکس ها

به دلیل مشکل تامین موقت قطعات، می‌توانیم تأیید کنیم که مجمع سبز بولینگ تولید را در هفته 29 آگوست اجرا نخواهد کرد. تیم‌های زنجیره تامین، تولید و مهندسی ما از نزدیک با پایگاه تامین ما همکاری می‌کنند تا هرگونه تاثیر بیشتر بر تولید را کاهش دهند، و ما انتظار داریم که کارخانه در روز سه شنبه، 6 سپتامبر، پس از برگزاری سالانه روز کارگر توسط جنرال موتورز در روز دوشنبه، 5 سپتامبر، به فعالیت عادی خود ادامه دهد.