تولید کننده دستگاه های برق اضطراریUPS ایمن یو پی اس-مستر انرژی پلاس

تمامی UPS های مبتنی بر ترانسفورماتور برای انتقال جریان و به طور کلی انجام هر گونه عملکرد، نیاز به انرژی تولید شده توسط باتری دارند. باتری UPS به طور کلی در سه نوع اسید سرب، لیتیوم یون و سلولی تولید می شود که هر کدام از آن ها را می توان برای انواع خانگی، صنعتی، اداری، پزشکی، مخابراتی و غیره، استفاده کرد. لازم به ذکر است که تمامی انواع باتری یو پی اس عنوان شده قابل عرضه در هایپر صنعت فامکو می باشد. باتری یو پی اس یکی از مهم ترین بخش های تشکیل دهنده یک دستگاه یوپی اس می باشد. گفتنی است که باتری یو پی اس در زمانی که برق شهری وصل است ، شارژ شده و در عین حال همان برق را نیز در اختیار تجهیزات الکتریکی قرار می دهد تا بدین ترتیب این تجهیزات بتوانند وظایف خود را به درستی انجام دهند.

باتری در یو پی اس

این باتری ها با توجه ابعادی کوچک تر از محصولات برند های مطرح دنیا توانسته در بین مشتریان عزیز بسیار محبوب شود. راکت سابقه تولید اندکی داشته است اما با کیفیت بالای باتری هایش توانسته در کشور های اروپایی نیز به محبوبیت دست پیدا کند. بطور کلی باطری های ups در چهار دسته باتری های نیکل کادمیومی ، باطری های سرب اسیدی ، و باطری های لیتیوم یونی تقسیم بندی می شوند .

پس از ثبت سفارش و پرداخت وجه مرسوله شما به وسیله یکی از راه های ارتباطی به مقصدتان ارسال می شود و شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن محصول خریداری شده تان را دریافت کنید. ورودی اصلی از طریق یک دیود 1N4007 تنها و از طریق یک لامپ رشته ای 200 واتی که از طریق یک سوئیچ رله سوئیچ می شود، اعمال می شود. این باعث می شود سطح مربوطه از ولتاژ تولید شده در لامپ 200 وات و توسط LED Opto حساس باشد. Opto بلافاصله پاسخ می دهد و باعث رله های همراه شده است که بلافاصله فعال و قفل ON و حفظ آن حتی پس از PB1 آزاد است.

این باتری ها دارای دو ترمیتال مثبت و منفی می باشند که ترمینال (قطب) مثبت به رنگ قرمز می باشد. در ابتدا سطح الکترولیت در هر خانه باتری بررسی و در صورت کسر یا ازدیاد الکترولیت، هم سطح سازی الکترولیت انجام می پذیرد. برای تولید کلیه قطعات پلاستیکی از جمله دستگیره و پلاک باتری با ابعاد مختلف از دستگاه تزریق مواد PP استفاده می شود. برای تولید کلیه قطعات پلاستیکی از جمله جلد باتری با ابعاد مختلف از دستگاه تزریق مواد PP استفاده می شود.

سیستم باتری به طور فزاینده ای برای افزایش ظرفیت خازنی استفاده قرار می گیرد که بار ورودی به اینورتر را تثبیت می کند. پارامتر های مختلف محیطی و الکتریکی مختلفی هستند که بر روی عمر باتری یو پی اس تاثیر می گذارند که در زیر در مورد آنها صحبت خواهیم کرد. با توجه به مشکلات اقتصادی پیش آمده و یا به هر دلیل دیگر برخی از خریداران به دنبال باتری یو پی اس ارزان قیمت هستند.

با سفارش باتری یو پی اس به نمایندگی باتری صبا می توانید باتری صبا مورد نیاز خود را در هر نقطه از سطح کشور که حضور mrenergyplus دارید، تحویل بگیرید. تاثیر دما بر عمر باتری یو پی اس فراتر از تصور شما است و اگر فکر می کنید که… یو پی اس صنعتی در واقع به عنوان یک منبع برق توان بالا شناخته می­شوند و همان میزان قدرت لازم دارد. حتماً باید این یو پی اس به همراه تابلوی کنترل و فرمان اتوماتیک و دستی و با همه­ی فیوزها و تجهیزات ایمنی و مانیتورینگ نصب شود. باتری سیلد اسید با دارا بودن ساختار مهندسی و بی نظیر، کاربردهای خاصی دارد.

  • کار طراحان باتری این است که مطمئن شوند که الکترولیت و هدایت کننده کافی متناسب با سایز و ابعاد باتری طراحی شده وجود دارد تا ولتاژ و آمپر مورد نیاز را تا انتهای زمان عمر اسمی باتری تامین کند.
  • در جریان قطعی طولانی مدت برق ، باتری دستگاه ها را با خیال راحت خاموش می کند.
  • اما به عنوان مثال برای موتورسیکلت‌های برقی که با استفاده از این باتری‌ها حرکت می‌کنند، باید چند باتری را به صورت موازی باهم در محل درنظر گرفته شده نصب کرد.
  • با توجه به اینکه ولتاژ باتری بیش از مقدار ولتاژ عادی بوده باتری در طول روند احیاء نباید رها شود و کاملا تحت نظر بوده تا دمای باتری بیش از حد بالا نرفته و از آسیب رسیدن به باتری جلوگیری گردد.

درصورتیکه اطلاعات این صفحه برای انتخاب مناسب ترین دستگاه یو پی اس برای کسب و کار شما کافی نباشد، همکاران ما با استفاده از تمام تجربیات خود، شما را برای برگزیدن ups مناسب راهنمایی خواهند کرد. نحوه ساخت یو پی اس‌ها تخصص ویژه‌ای را می‌طلبد و بهتر است که ساخت و تولید آنها را افرادی بر عهده بگیرند که اولاً دانش لازم را در این زمینه به دست آورده‌اند، دوماً تجهیزات و امکانات مورد نیاز را در اختیار دارند. به این نکته نیز توجه داشته باشید که در هنگام عملیات ذکر شده و تصحیح افت ولتاژ توسط یو پی اس در زمان وجود برق شهری، یو پی اس‌ها باتری خود را نیز شارژ می‌کنند و آنها را برای زمآن‌های نبود برق آماده نگه ‌می‌دارند. از سوی دیگر مجتمع‌های مجهز به آسانسور نیز برای حفاظت از افراد در هنگام قطعی برق از باتری‌های یو پی اس استفاده می‌کنند. به عنوان مثال در مکان‌های حساسی همچون بیمارستان‌ها، سرورهای اطلاعاتی مراکز مخابراطی و مراکز پردازش ابری یا حتی ابرکامپیوترها برای فعالیت حتما نیازمند باتری UPS هستند. به غیر از این کاربریهای حساس در برای موارد روزمره‌ای همچون دوربین‌های مداربسته، دزدگیر منزل و چراغ‌های راهنمایی که برقراری تامین انرژی آنها نیز کاملا ضروری و حیاتی است نیز در دسته کاربری‌های باتری UPS قرار می‌گیرد.

قیمت یو پی اس نسبت به کارایی مناسب تر است یا ژنراتور؟

تولید کننده دستگاه های برق اضطراریUPS ایمن یو پی اس-مستر انرژی پلاس

کف بتن در مکان های با حمل و نقل سهولت ظروف و بالاتر مورد نیاز است برای در یک فضای محدود نگه داشته شود، به اقدامات در برابر انواع آتش سوزی در این مناطق لازم است. اگر قصد دارید که باتری سیلد اسیدی را طراحی کنید، باید به جریان شارژ آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. به عبارتی جریان شارژ را باید به گونه‌ای تنظیم کنید که باتری قادر باشد انرژی را به خوبی جذب نماید.

باتری یو پی اس فرست پاور

فروش باتری یو پی اس در سراسر ایران معمولا به دو صورت فروش رسمی و غیر رسمی صورت می گیرد. با توجه به آنکه همه تولید کننده های منابع تغذیه تحت نظارت و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران هستند. طبق قانون مالیات کشور در قیمت تمام شده برای مصرف کننده مبلغ 9 درصد لحاظ خواهد شد. برای احیای باتری یو پی اس نیاز به شارژر Power Supply قابل تنظیم داریم که بتوانیم بیش از دو برابر ولتاژ نامی باتری به آن ولتاژ متصل نماییم . با این روش یک شوک ولتاژ به باتری وارد شود تا فعل و انفعالات باتری دوباره شروع به فعالیت نماید.