تولید Acura NSX Type-S به پایان رسید، انتظار برای جانشین آغاز شد

آکورا NSX Type-S که در سال 2021 معرفی شد و در هفته خودروی مونتری آن سال به عموم مردم نشان داده شد، تنها در تعداد محدودی تولید شد – دقیقاً 350 دستگاه. از 350، 300 برای ایالات متحده تخصیص داده شد. 30 عازم ژاپن و 15 به کانادا رزرو شده بودند.

Final Acura NSX Type-S (350/350)

نسخه نهایی NSX Type-S با پلاک شماره گذاری شده “350/350” عرضه می شود و با رنگ مات Gotham Grey به پایان رسیده است. این مدل دقیقاً جدا از اینکه آخرین NSX Type S است که از خط تولید خارج شده است، آخرین نسل دوم NSX نیز هست که پایان ابرخودروی هیبریدی هوندا/آکورا است. بازی انتظار برای جانشین آن اکنون آغاز می شود.



منبع

همانطور که گفته شد، پایان تولید NSX آغاز دوره انتظار برای جانشین آن است. آکورا تکرار کرده است که نسل بعدی NSX یک ابرخودروی الکتریکی خواهد بود، اگرچه جزئیات دیگر در مورد این مدل در حال حاضر کمیاب است. با این حال، هوندا ممکن است این مدل را در اعلام برنامه های آتی خود که در اوایل سال جاری اتفاق افتاد، طعنه زده باشد.

در همین حال، همانطور که PMC فصل تولید NSX خود را به پایان رساند، اکنون درهای خود را به روی تولید محدود Acura TLX Type S PMC Edition 2023 باز می کند. شایان ذکر است، کل تولید TLX Type S PMC Edition تنها به 100 واحد از هر گزینه رنگی مشتق شده از NSX محدود خواهد شد: Curva Red، 130R White، و Long Beach Blue – دومی برای رزرو از 8 دسامبر در دسترس خواهد بود. 2022.

آکورا اعلام کرده است که نسخه نهایی NSX Type-S از خط تولید خارج شده است. مراسم این رویداد مهم در مرکز تولید عملکرد (PMC) در مریسویل، اوهایو برگزار شد.

NSX Type-S قدرتمندترین نسخه این ابرخودروی هیبریدی است که از سه موتور الکتریکی ارتقا یافته و توئین توربو 3.5 لیتری V6 برای تولید 600 اسب بخار قدرت (447 کیلووات) و 492 پوند فوت (667 نیوتن متر) گشتاور بهره می برد. . 27 اسب بخار و 16 پوند فوت قدرت بیشتری نسبت به NSX معمولی تولید می کند.