تویوتا در مطالعه وفاداری به برند JD Power دو دسته برتر را دارد

فورد سری F سوپر دیوتی 2023 برخی از معرفی‌های اخیر خودروهای جدید و موارد دیگر را در بخش بررسی کنید جست و خیز درباره ماشین ها پادکست، در زیر موجود است.

و تویوتا طرفداران بسیار وفاداری دارد. این خودروساز در بخش خودروهای انبوه و شاسی‌بلندها در صدر قرار دارد و نرخ وفاداری 62.2 درصدی را برای خودروها و 63.6 درصدی را برای خودروهای شاسی‌بلند به دست آورده است. برندهای پریمیوم نیز برای خودروها و SUV ها رتبه بندی می شوند. پورشه به نرخ وفاداری 57.4 برای خودروهایی که عنوان قهرمانی را از آن خود کردند، با SUV های حاکم بر BMW با 58.6 درصد دست یافت. کامیون ها آخرین رده در این مطالعه هستند و این افتخار نصیب فورد می شود. نرخ وفاداری آن 63.8 درصد است که به سختی از تویوتا برای بالاترین درصد در کل مطالعه پیشی گرفته است.

JD Power معاون داده و تجزیه و تحلیل گفت: «راه‌های متعددی برای وفادار نگه داشتن مالکان وجود دارد، اما هر برند برنده تعهد خود را به عرضه محصولات تازه، فرآیندهای عالی متمرکز بر مالک خودرو، ارزش‌های باقیمانده بالا و ارائه خودروهایی با جذابیت بالا نشان داد.» تایسون جومینی. و در بیشتر موارد، همه آنها با سهم بازار برنده هستند.”



منبع

دو برند برتر شامل جنسیس برای خودروها با 54.6 درصد و لکسوس با 56.4 درصد برای خودروهای شاسی بلند بود. رتبه دوم در خودروهای انبوه به کیا با 54.1 درصد و سوبارو برای خودروهای شاسی بلند با 62.6 درصد تعلق گرفت. تویوتا تقریباً سه برد داشت و پس از فورد در رده کامیون‌ها با 58.7 درصد در جایگاه دوم قرار گرفت.