تویوتا سوپرا MK4 در واقعیت مجازی از نو طراحی می‌شود

اما همه ما باید بپذیریم که اشکال حجیم نسل چهارم سوپرا در دنیایی که امروز در آن زندگی می کنیم تا حدودی قدیمی به نظر می رسد. خودروسازان امروزه خودروهای اسپرت تیزتر و زاویه دارتر می سازند میمون طرح تصمیم گرفتیم نسبت‌های زیبای خودرو را حفظ کرده و طراحی را با چرخ‌ها، گرافیک‌ها و جزئیات کوچک به‌روز کنیم. الهام‌بخش کلی طراحی مجدد از سوپرای فعلی می‌آید که نسبت‌های متفاوت و خطوط واضح‌تری دارد.

55 عکس ها

در ایالات متحده، سوپرا MK4 تغییرات سخت افزاری نسبت به نسخه اسپورت برای بازار داخلی داشت. این خودروساز موتور شش خطی سوپرا را با نصب توربوشارژرهای کوچکتر و چرخ فولادی و انژکتورهای سوخت بزرگتر ارتقا داد. نتیجه خروجی 321 اسب بخار (239 کیلووات) در 5600 دور در دقیقه و 315 پوند فوت (427 نیوتن متر) گشتاور در 4000 دور در دقیقه بود.

این چیزی است که طراح میمون طرح در یکی از آخرین ویدیوهای خود در مورد یوتیوب. سوپرا MK4، یکی از دو خودروی JDM مورد علاقه این هنرمند، به عنوان یک بدنساز روی چرخ هایی با “سطوح بزرگ و حجم های بزرگ” توصیف می شود. در مقایسه با تمام نسل های دیگر سوپرا، از جمله نسل فعلی، MK4 در بهترین معانی ممکن از این دو کلمه چاق تر و تهاجمی تر به نظر می رسد. طراح می گوید که جادوی سوپرا MK4 این است که در عین حال زیرک و در عین حال فوق العاده قدرتمند به نظر می رسد.