تویوتا فقط 13 پریوس در ماه ژوئن فروخت. در اینجا چرا


نسل پنجم تویوتا پریوس پیشرفت قابل توجهی نسبت به مدل قبلی دارد. ظاهر آن به تنهایی برای نوشتن سرفصل ها کافی بود و فروش اوایل امسال به شدت افزایش یافت. با این حال، گزارش فروش سه ماهه دوم این خودروساز نشان می‌دهد که این خودروی هیبریدی ژوئن بسیار بدی داشته است و تویوتا تنها 13 پریوس در ماه گذشته به فروش رسانده است. چرا اینقدر کم؟

هنگامی که تویوتا پریوس را برای درهای عقبی که در ماه آوریل هنگام رانندگی باز می‌شوند فراخوان کرد، همچنین برای شناسایی راه‌حل، یک توقف فروش در این مدل صادر کرد. به مالکان گفته بود که این ویژگی را فعال کنند که در این مدت به طور خودکار درها را قفل می کند و در صورت اتصال کوتاه از باز شدن آنها جلوگیری می کند.

علیرغم کاهش 99.5 درصدی فروش ژوئن نسبت به سال گذشته، این میزان فروش در شش ماهه اول سال 2024 به 15373 رسیده است. این ممکن است یک افزایش کوچک 2.9 درصدی باشد، به طوری که تویوتا تنها چند هزار خودروی بیشتر را در مقایسه با 13327 فروخته شده در سه ماهه اول جابجا کرد، اما افزایش یافته است و فروش پریوس به زودی بهبود می یابد.

تویوتا گفت موتور 1 اینکه ماه گذشته تولید پریوس را در ژاپن از سر گرفت و واحدهای جدید باید اواخر این ماه و اوت وارد ایالات متحده شوند. پیش‌بینی می‌کند که فروش این مدل در اواخر سال جاری افزایش یابد.



منبع