تویوتا لندکروز قدیمی با رنج روور جدید در دوئل آفرود به چالش می‌کشد


با پیشرفت تکنولوژی، حتی SUV های خاک دوست هم اکنون برای بازی در مسیرهای خارج از جاده راحت تر هستند. نمونه موردی: رنج روور جدید لندرور. این سؤال پیش می‌آید که آیا این پیشرفت‌ها لزوماً این SUV‌ها را در خارج از جاده بهتر می‌کند؟

اما آیا تویوتا لندکروزر ارجمند می‌تواند در یک نبرد آفرود، RR را شکست دهد؟ برای پاسخ به آن، کارواو این دو را در یک دوره از پیش ساخته شده قرار می دهد، با یک سری چالش برای آزمایش معیارها نسبت به آفرود. قابل ذکر است که لندکروزر در اینجا مدل نسل قدیم است که در ابتدا در سال 2007 عرضه شد.

ابتدا اجازه دهید در مورد اعداد صحبت کنیم. گزینه های موتور زیادی برای لندکروز J200 وجود دارد، اما گفته می شود موتور مورد استفاده در این دوئل از یک موتور 4.4 لیتری V8 توئین توربو با قدرت 272 اسب بخار (203 کیلووات) و 479 پوند فوت (650 نیوتن) استفاده می کند. – متر) گشتاور. این خودرو مجهز به ویژگی‌های مفید برای آفرود است، مانند دیفرانسیل قفل مرکزی و گیربکس با برد پایین.

در همین حال، لندروور رنجروور جدید از یک موتور 4.4 لیتری V8 بنزینی توئین توربو استفاده می کند که تا 530 اسب بخار (395 کیلووات) و 553 پوند فوت (750 نیوتن متر) کشش تولید می کند. این خودرو از لندکروزر سبک‌تر است و البته به ویژگی‌های آفرود مجهز است که در اینجا بسیار زیاد است.

این دو ماشین هالکینگ با شش چالش خارج از جاده روبرو هستند کارواوتست ‘s، که با یک مسابقه درگ سربالایی آغاز شد. همچنین یک مسابقه در سراشیبی وجود داشت که هدف آن نشان دادن کنترل فرود خودروها بود، در حالی که یک دوره مانورپذیری شعاع چرخش آنها را آزمایش می کرد. در همین حال، دوره‌ای به نام «محور چرخان» حرکت سیستم تعلیق، مفصل شاسی، فاصله از زمین و زوایای نزدیک/خروج را بررسی کرد، در حالی که یک آزمایش شیب جانبی نشان داد که چگونه آنها در یک زاویه حرکت می‌کنند. یک سربالایی با شیب تند، مجموعه آزمایشات را به پایان رساند.

کدام یک در این شش چالش بهتر است؟ ویدیوی بالای این صفحه یک برنده واضح داشت، اما نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.



منبع