تویوتا هایلندر توربو 2023 به قیمت 36420 دلار، مگا گالری منتشر شد

علاوه بر موتور جدید، سوئیچ سال مدل همراه با سایر موارد جدید برای شاسی بلند سایز متوسط ​​است. به تریم محدود یا پلاتینیوم ارتقا دهید و دو صفحه نمایش 12.3 اینچی را به عنوان تجهیزات استاندارد دریافت خواهید کرد. سیستم اطلاعات سرگرمی بزرگتر به عنوان یک ارتقاء نسبت به نمایشگر 8 اینچی در کلاس های XLE و XSE اختیاری است. این تریم‌های کوچک‌تر به یک خوشه گیج هفت اینچی می‌چسبند که اکنون در مدل‌های L و LE نیز نصب شده است.

تویوتا هایلندر 2023 را در ماه می معرفی کرد و در مورد موتور 2.4 لیتری بنزینی توربوشارژ جدید خود صحبت کرد. در آن مرحله، از بحث در مورد جزئیات قیمت خودداری کرد، اما اکنون اعداد و ارقام مشخص شده است. به دیفرانسیل جلو پایبند باشید و SUV با موتور چهار سیلندر خود که از القایی اجباری بهره می برد، قیمتی معادل 36420 دلار دارد. به AWD ارتقا دهید و باید 38020 دلار بپردازید، با هر دو قیمت بدون هزینه مقصد.

2023 تویوتا هایلندر زاویه جلو

تویوتا هایلندر 2023 را از نوامبر در نمایندگی‌های فروش خواهد داشت. در همین حال، پیکربندی آنلاین به روز شده است تا تغییرات را منعکس کند.



منبع

هایلندر 2023 با موتور توربوی کوچک می‌تواند تا 5000 پوند یدک بکشد و همراه با Trailer Sway Control به کنترل تریلر کمک می‌کند. سیستم استاپ/استارت به عنوان تجهیزات استاندارد برای صرفه جویی در مصرف سوخت در حالی که پشت چراغ قرمز منتظر هستید ارائه می شود و تویوتا می گوید افزایش 17 درصدی گشتاور، تجربه رانندگی را در حین جابجایی تا 8 نفر لذت بخش تر می کند.

به عنوان یک تازگی، موتور توربو 265 اسب بخار قدرت و 310 پوند فوت گشتاور تولید می کند، بنابراین 30 پونی کمتر اما 46 پوند فوت اضافی در مقایسه با موتور قدیمی 3.5 لیتری V6 تنفس طبیعی دارد. اعداد مصرف سوخت تغییری نکرده است زیرا تویوتا 25 مایل در هر گالن سیکل ترکیبی را تخمین زده است. واحد 2.4 لیتری استاندارد در همه گریدها، انتشار NOx و NMOG (گازهای آلی غیر متان) را به نصف کاهش می دهد.

هایلندر آینه‌های جانبی تاشو استاندارد را برای لیمیتد و پلاتینیوم دریافت می‌کند. در جای دیگر، پد شارژ بی سیم از جعبه کنسول مرکزی به زیر صفحه نمایش لمسی تغییر مکان داده است. تصویر اینجا SUV است که با رنگ سبز Cypress، رنگ جدیدی که برای 2023MY معرفی شده است، رنگ آمیزی شده است. متناوبا، نسخه برنزی برای مدل هیبریدی را می توان در سایه خاکستری انحصاری سیمانی و همچنین در رنگ مشکی Midnight و Wind Chill Pearl استفاده کرد.