تویوتا پریوس مدل 2023 مدلیستا با طراحی اسپرت‌تر رونمایی شد

تویوتا پریوس 2023 مدلیستا

تویوتا با معرفی این هفته یک پریوس واقعاً جذاب، کاری را انجام داد که عملا غیرممکن به نظر می رسید. بیش از مقداری Crown DNA همراه با شکلی براق و چراغ های تیز جلو و عقب دارد. تیونر داخلی این خودروساز زمان را تلف نمی کند زیرا Modellista اکنون چند کیت بدنه را برای هیبریدی کاملاً اصلاح شده معرفی می کند. برای حجیم کردن مدل 2023، می توانید از بین Neo Advance Style یا Elegant Ice Style انتخاب کنید.

اگر چراغ‌های اضافی تعبیه‌شده در سپر جلو را ترجیح می‌دهید، پریوس 2023 در نئو، همان چیزی است که می‌توانید از آن استفاده کنید، سپر جلویی که به‌طور آشکار بزرگ‌تر از قطعه استاندارد است. گوشه های سپر دارای ال ای دی های بومرنگی شکل هستند و با دو چراغ آبی در گوشه های ورودی هوای پایین تکمیل می شوند. چرخ‌های سفارشی با طرح‌بندی پره‌های پیچیده احتمالاً تمیز کردن آن‌ها دردسرساز است و ما نسبتاً مطمئن هستیم که برخی طراحی آن‌ها را بیش از حد شلوغ می‌دانند.



منبع

مدل نسل پنجم اکنون شایسته استایل تهاجمی تری است که برای نسخه هیبریدی پلاگین 220 اسب بخار (164 کیلووات) قدرت دارد. PHEV با انجام شتاب صفر تا 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر بر ساعت) در 6.7 ثانیه نسبتا سریع است. تویوتا همچنین هیبریدی معمولی را با افزایش خروجی نسخه 2 لیتری به بیش از 193 اسب بخار (144 کیلووات) ارتقا داده است.

این بدان معنا نیست که پریوس جدید کاملاً شایسته این است که این عضلانی به نظر برسد، اما روش کار مدلیستا این است که ظاهری بیش از حد تهاجمی به تویوتا بدهد. Mk5 از کارخانه 22 میلی متر (تقریبا 0.9 اینچ) پهن تر از مدلی است که جایگزین می شود و فاصله بین دو محور آن 50 میلی متر (تقریباً 2 اینچ) کشیده شده است، حتی اگر طول کلی آن 46 میلی متر (1.8 اینچ) کاهش یافته باشد. اندازه این چرخ های سفارشی ذکر نشده است، اما چرخ های OEM می توانند به اندازه 19 اینچ باشند.